piątek, 4 lipca 2014

Najlepszy Mąż na świecie! ♥

I jak tu Go nie kochać??? :) Dostałam najlepszy prezent urodzinowy na świecie! Dziękuję! :*




O Big Shocie marzyłam od bardzo, bardzo dawna, ale wiadomo, wesele było ważniejsze i musiałam ćwiczyć cierpliwość :P Ale już go mam i nie oddam nikomu :P



Aż żałuje, że tak szybko rozerwałam papiery, bo pudełko było pięknie zapakowane. A potem okazało się, że mój ukochany zapakował je całkowicie SAM! :D

Kończę i lecimy na działeczkę łapać wreszcie słonko bo zapowiada się śliczny weekend! :)
Pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. Piękny prezent dostałaś :) Witaj w blogowym świecie. Chętnie zajrzę do Ciebie i będę podglądać postępy blogowe ) A Ciebie miło mi będzie gościć u siebie :) Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno będę częstym gościem na Twoim blogu :)

      Usuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D