niedziela, 20 lipca 2014

Ślubna Klasyka

Tego mi było trzeba!!! Tak strasznie tego potrzebowałam... Nie ma to jak wyłączyć telefon, odciąć się od wszystkiego, zapakować kilka najpotrzebniejszych rzeczy, wsiąść do auta i jechać przed siebie :)
A jaka byłam szczęśliwa gdy usłyszałam kojący szum morza którego tak mi brakowało... Najchętniej spałabym na tej plaży :P Coś wspaniałego, jedyne czym się martwisz to to, czy zjeść na obiad rybkę czy placek po zbójnicku :P Aż szkoda, że tak krótko, ale lepsze to niż nić :)






Dodatkowo miałam okazję przetestować moje maleństwo :P Wszyscy się ze mnie śmiali, że zachowuje się jak chińczyk turysta, bo robiłam zdjęcia dosłownie wszystkiego :P




Dobra starczy tego dobrego :P Morze morzem a ja tu miałam kartkę pokazywać :P
Prosta, klasyczna, bez warstw i innych mocnych zdobień a jednak skradła moje serce :)  Może to właśnie w prostocie tkwi piękno? 




Głównym elementem kartki są moje ukochane tekturki z craftymoly  potuszowane na czarno. Nie chciałam zbytnio przysłaniać pięknego papieru z galerii papieru , który odzwierciedlał miłość Pary Młodej do muzyki. Jedynie z boku pokusiłam się na tekturkową ramkę ze scrapińca w której widniała taka piękna data :) 
(Z którą ja z mężem mamy też sporo wspólnego :D ) 



Rany ale się rozpisałam :P Dobra nie zanudzam Was już dłużej i pędzę działać nad dwoma albumami :D 

5 komentarzy:

  1. Nooo tak, napisałam komentarz a tu wszystko się zmazało :D
    Pisałam, że kocham morze! Nawet to polskie mimo że jest zimne :D
    Kartka super, ja też nie lubię zasłaniać pięknych papierów bo po prostu szkoda :)

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i przemiłe komentarze!
    Z chęcią zostanę tutaj u Ciebie na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję i zapraszam ponownie :D
      a morze piękne ale faktycznie zimne pomimo długich upałów :P

      Usuń
  2. bardzo ładna i elegancka kartka :)
    morza baaardzo zazdroszczę :D uwielbiam, a nie byłam tam już od lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze kartka się podoba :)
      Polecam się wybrać - tylko nie w sezonie bo ogrom ludzi jest przerażający :P

      Usuń
  3. Dokładnie to samo miałam. Weekend nad morzem niesamowicie ładuje baterie! Życzę udanego tworzenia i witam w blogowym świecie:)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D