wtorek, 22 lipca 2014

Nadal ślubnie z serduszkami

Temat ślubny będzie wałkowany jeszcze przez jakiś czas no ale co poradzić taki sezon :) Mam jeszcze kilka prac zaległych oraz te bieżące :) A że rozpieszcza nas taka piękna pogoda, nowe prace przybywają powolutku :P no i czasu jakoś brakuje, niby te dni są takie długie a zanim się nie obejrzę już trzeba się kłaść spać :/ 

Ta kartka bardzo podoba się wielu moim znajomym. Wiele osób zwraca na nią uwagę. Dla mnie serduszka wyszły prawie idealnie, ale reszta… niekoniecznie. Nie jestem z niej zadowolona… Jest taka...prosta, ale aż zbyt prosta, można by powiedzieć nudna. Co prawda dotyczy ona moich początków ale mimo wszystko… W sumie jeszcze rok temu nic do niej nie miałam :P






A co wy o niej sądzicie? Tylko szczerze! Wiem że nie należy do dobrych prac, ale co zmienić robiąc kiedyś podobna? Jak można ją udoskonalić? 

2 komentarze:

  1. Czasem jest tak, że to właśnie ta prostota jest urocza i piękna :-) Wg mnie ta kartka jest bardzo ładna :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D