piątek, 4 lipca 2014

Oto ja ScraPINA :D

Witam Wszystkich bardzo serdecznie! :)
Nazywam się Paulina, w sieci przyjęłam przydomek ScraPINA :) Ze Scrapbookingiem zetknęłam się pierwszy raz w marcu 2013 roku. Szukałam wtedy pomysłu na ozdobienie mojego „zapiśnika” ślubnego. Inspiracji szukałam oczywiście w Internecie i tam natknęłam się na różnego rodzaju blogi. Naoglądałam się tych Waszych przecudnych prac no i przepadłam bezgranicznie :D Od razu wiedziałam, że to jest to czym chce się zajmować w wolnym czasie. Pasja z biegiem czasu się rozwijała a za mną zaczęła chodzić myśl o założeniu bloga. Postanowiłam, że zaczekam, aż zamieszanie związane z naszym ślubem i weselem minie i wtedy będę miała więcej czasu na prowadzenie bloga i oto jestem :D


Poniżej przedstawiam moją pierwszą pracę (tak wiem zdjęcia są wprost tragiczne ale były robione wieczorem w beznadziejną pogodę i do tego telefonem na szybko :P ) Jest to kartka z okazji ślubu naszych znajomych. Biorąc pod uwagę, że do dyspozycji miałam zaledwie 2 dziurkacze, perełki, tasiemkę, papier tłoczony i cenne pomysły mojego wtedy jeszcze narzeczonego do tej pory jestem z niej dumna :) 





Dodatkowo pokaże jeszcze planner Ślubny, o którym mówiłam na początku. Gdyby nie on możliwe, że wcale nie zaczęłabym ciąć, kleić i dekorować. Tutaj już efekt drugich zakupów tym razem bodajże w scrapek.pl. Papiery UHK, kryształki, tekturkowe napisy i ramka, którą pomalowałam… lakierem do paznokci! :D Nie chciałam na nim nic mocno wystającego, więc obyło się bez kwiatów warstw itp. 





I jak Wam się podobają moje początkowe wypociny? :P
Mam nadzieję, że wiele z Was będzie tu zaglądać, i będzie to początek wielu nowych znajomości :)
Pozdrawiam Was Cieplutko w ten piękny i słoneczny dzień :* 

8 komentarzy:

  1. Witaj Paulino :) Z największą radością zaglądam do Ciebie i podziwiam twoje pierwsze prace... Karteczka elegancka, a plener - idealny :)
    Z pewnością będę zaglądać do Ciebie...
    pozdrawiam!!!
    P.S. Widzę,że poradziłaś sobie ze czcionką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! :D
      A problem z czcionką rozwiązał się praktycznie sam :)

      Usuń
  2. Całkiem dobry początek. Pozdrawiam i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszą te słowa :) Będzie dużo więcej!

      Usuń
  3. Bardzo ładna karteczka na dobry początek:) Planner ślubny również:) Teraz będę do Ciebie często zaglądać i podziwiać Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie zapraszam znowu :)

      Usuń
  4. Dziękuję za zaproszenie ;) Prześledziłam cały blog aż doszłam do początku ;) Świetne prace tworzysz ;) Ja żałuję, że jak brałam ślub 6 lat temu to jeszcze nie byłam "scrapująca" bo zazdroszczę ci możliwości tworzenia tej całej okołoślubnej otoczki ;) I Big shota zazdroszczę :D
    Będę zaglądać do ciebie, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za taki piękny komentarz! :) Oj przyznam, że tworzenie dla siebie i gości było bardzo przyjemne, choć i mocno stresujące (tym bardziej, że to były moje początki)
      I ja również pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D