sobota, 4 kwietnia 2015

CANDY u scraPiny!

Kochani!

A jednak jest! Tyle wspaniałych rzeczy ostatnio dzieje się zarówno w strefie scrapowej jak i prywatnej. Do wielu z nich przyczyniliście się Wy, więc w ramach podziękowań ogłaszam moje pierwsze CANDY! :D


Okazji do świętowania jest wiele. Główną i najważniejszą jest dołączenie do DT Bee Scrap, do tego moja obrona, 100 postów, 10 000 wyświetleń a jakby komuś było mało to dzisiaj mija dokładnie 9 miesięcy od kiedy prowadzę bloga! :D

A oto nagrody! 

Papiery Bee Scrap Kraina Czarów oraz Góralska Melodia 




Torba na przydasie z genialnym napisem ♥


Przepiśnik, który był moją pierwszą inspiracją dla Bee Scrap. Więcej zdjęć TUTAJ lub na blogu Bee Scrap 



Kwiaty i kwiatuszki


Pręciki, koronki i  sznurek 


Paski przeróżnych papierów 


Tekturki wszelkiego kształtu i wielkości 



A to nie koniec! Regularnie będę robiła dokładki! Na szczęście takie słodkości nie tuczą więc dokładek będzie cała masa!


Zasady są standardowe:

  • Wyraź w komentarzu pod tym postem chęć udziału w zabawie (Najciekawszy komentarz otrzyma nagrodę niespodziankę! :) )
  • Umieść podlinkowany do tego posta banerek- w osobnym poście lub na pasku bocznym
  • Dodaj mój blog do obserwowanych 
  •  Polub mój profil na facebooku i udostępnij informację na fb – daje to podwójną szansę na wygraną
  • Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski 
  • Candy Trwa od dzisiaj 4 kwietnia do 4 maja włącznie. Ogłoszenie wyników kilka dni później :) 

Serdecznie zapraszam i życzę miłej zabawy! :) 

52 komentarze:

  1. scraPINA wszystkim życie umila,
    łapanie licznika, była taka chwila.
    Teraz piękne candy organizuje,
    wszystkich do świetnej zabawy
    na blogu swym przekonuje ;).


    Bardzo się cieszę, że tyle dobrego dzieje się u Ciebie u mnie również ;), także zapraszam na moje candy :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Paulino, okazji rzeczywiście sporo :) i oby takich fajnych było jeszcze całe mnóstwo. Szczególne gratki z okazji wstąpienia do DT - zaszczyt niebywały, ale wiem, że jesteś dobrym "nabytkiem";) Ustawiam się z dwójeczką, bom chytrus straszny na te słodkości (szczególnie, że nie tuczą :D). Gratuluję jeszcze raz i jeszcze większych sukcesów na koncie życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dalszego satysfakcjonującego, kreatywnego blogowania i wielu setek aktywnych obserwatorów.
    FB - Roma roma
    banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrapinowe sukcesy świętujemy,
    wszystkich z serca gratulujemy.
    Kolejnych, jeszcze większych życzymy,
    i na wspaniałe inspiracje liczymy.
    W wolnej chwili na candy wpadniemy,
    przepiśnik, gdy szczęście dopisze zgarniemy.
    A różności wiele, oj wiele,
    jak paczka przyjdzie - będzie wesele :))


    Gratuluję :))
    Pozdrawiam serdecznie
    FB olenka ola

    a przede wszystkim się tu d

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miłą chęcią biorę udział w Twojej zabawie, banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie jest co świętować :) Gratuluję :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Torba z napisem jest boska :) Banerek w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to przyłączam się z wielką chęcią do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się zgłoszę - po świątecznych słodkościach nadal mi mało... :)
    http://heartwork.me/2015/04/candy-u-scrapiny/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnę wszystko i postaram się dobrze wykorzystać <3
    Mam nadzieję, że wszystkie warunki dobrze spełniłam, info na facebook'u też udostępnione ;)
    http://anetakhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wielu sukcesów!!! W tak krótkim czasie, a tak wiele osiągnęłaś - Wielkie Gratulacje jeszcze raz :D
    I życzę wielu kolejnych sukcesów!!! Obyś tworzyła nam mnóstwo pięknych prac i świetnie się przy tym bawiła :)
    Zgłaszam swoją chęć udziału w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, cudeńka! A ta książka kucharska, to już majstersztyk! Ustawiam się w kolejce :D
    wierszykiem nie umiem, ale jestem pewna, że gdybym korzystała z niej przy gotowaniu, to na pewno potrawy będą wychodzić smaczniejsze, a ciasta pulchniejsze ;)
    bannerek wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    obserwuję jako Izu, zaraz dodam post na fb.
    przy okazji, zapraszam na candy na naszym blogu, które trwa jeszcze do jutra :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje i wielu kolejnych sukcesów Ci zyczę! :) sympatyczny nick masz Paulinko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje:)
    Spróbuje swojego szczęścia może się uda:)
    Zapraszam też do siebie:)

    dekupagekinii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak jest do wygrania coś stworzonego przez Ciebie, to nie może mnie zabraknąć :D więc zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję;) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. Dołączyłam do grona obserwatorów jako Anna Anna. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Grrr napisałam fajny długi komentarz i nie zamieściło go ...

    Ech ...

    Rzeczy, które chcesz nam podarować są cudne i bardzo bym się ucieszyła gdyby były moje i tylko moje hihi :).

    Przepiśnik bardzo by mi się przydał, bo póki co moje przepisy walają się po kartonach i karteczkach :).

    A 19 maja mam urodziny, to może dzięki Tobie dostałabym dodatkowy prezent taki wymarzony, bo przecież każda z nas marzy o przydasiach wszelkiego rodzaju :).

    Zapisuję się :).

    Jakby co ten wpis sobie skopiowałam :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Ci bardzo z okazji zasilenie grona DT myślę że dasz sobie radę i będzie masz inspirować swoimi pracami przez długie długie lata . Chetnie przyłaczę się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Na fb jako Marzena D. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyłącze się do zabawy, wprawdzie robię tylko pergamano, ale te piękne kwiatki na pewno wykorzystam, banerek juz wieszam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś pięknego!!!! Z przyjemnością przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się grzecznie w kolejce, a nuż się uda. Gratuluję tylu okazji do świętowania.
    Ostatnio wpadłam na diabelski pomysł połączenia scrapbookingu z haftem krzyżykowym- tylko pomysł pomysłem- hafty są, ale "przydasiów" brak. Torba rewelacyjna- jedną z mottem ("Spraw Boże, abym kupiła tylko to, po co przyszłam") noszę dzielnie chodząc na zakupy. Banerek wieszam na http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/ . Na FB także polubiłam. Czekam z niecierpliwością na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się razem z Tobą, bo i u mnie dobrze się dzieje. A zatem świętujmy dalej i przy okazji z przyjemnością dołączam do zabawy - przepiśnik strasznie kusi a góralskie papierki cieszą moje oczy i moje góralskie serce raduje się na ich widok. Banerek wisi ba blogu.
    Pozdrowienia z Małopolski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę wszelkiej pomyślności w każdej dziedzinie życia :-))) Też się ustawię w kolejce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dalszych sukcesów na polu tworzenia! I ja zapisuję się na cukierasy. Banerek na pasku bocznym i fb:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. zapisuję się na te piękne cukieraski, chociaż jestem na diecie. Ale jak wiadomo scrapbookingowe przydaśki nie tuczą, więc można sobie na nie pozwolić bez wyrzutów sumienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. A przyjemnością dołączam do zabawy :) Wszystkie warunki spełniłam, baner już wędruje na mój blog :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  27. A przyjemnością dołączam do zabawy :) Wszystkie warunki spełniłam, baner już wędruje na mój blog :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cukierasy wspaniałe,
    niemal doskonałe,
    w kolejce po nie staje,
    niech los mi szczęście daje.
    Kwiaty wiosną pachną,
    niech pracę mą natchną.
    Przepiśnik zachwyca,
    pomysłami nasyca.
    Torbę nosić będę,
    kiedy ją zdobędę.:)
    ScraPinie zaś gratuluję,
    pięknych liczb winszuję,
    życzę prac coraz lepszych,
    sukcesów wciąż większych,
    wytrwałości w swej pracy,
    jak prawdziwi kozacy, :)
    umiejętność tej postaci,
    niech nasze kartki bogaci.
    Paulinę obserwować będę,
    masę inspiracji zdobędę :)
    Banerek już wstawiam,
    swoją stronę przedstawiam:
    http://udzastii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojoj jakie cudeńka. Z wielka chęcią staje w kolejce i próbuję szczęścia :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdy dużo się dzieje u osoby prowadzącej bloga, ( tak jak u ciebie) wtedy i my czytający, podziwiający prace to odczuwamy !
    Energia bije z każdego napisanego przez ciebie zdania.
    Oczywiście takie śliczności to ja też chcę !

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! Cudne cukierasy. Dołączam do zabawy. Lubię i obserwuję, adoruję :)

    Pozdrawiam,
    Rahathulqum

    OdpowiedzUsuń
  32. łoł... to i ja się dopisuję :) banerek już u mnie na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com i gratuluję osiągnięć !!!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje wielkie i życzonka dalszych cudownych chwil z rękodziełem! Staję w kolejeczce!

    OdpowiedzUsuń
  34. http://uoliuoli.blogspot.com/
    tego jeszcze nie robiłam, a zawsze chciałam.....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne!!! Szałowe!!! Wspaniałe!!! Ohhh i Ahhh!!! Zapisuję się do zabawy:)

    monia_8407@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny zestaw.
    Życzę wiele twórczych pomysłów.
    Banerek na pasku bocznym u mnie http://art-carta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję tylu okazji do radości i świętowania ;-) Dołączam do długiej kolejki po słodką wygraną. Obserwuję jako Agnieszka F., podlinkowany baner na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki piękny przepiśnik! Może nareszcie wszystkie moje przepisy byłyby w jednym miejscu? ;)

    Jak twoje prace zobaczyłam, to oczy w monitor wlepiłam
    i tak się trochę zagapiła, że nadejście wiosny przeoczyłam.
    A że wiosna jest okazją specjalną, którą przegapić nie warto,
    życzę Ci pośród tych racji wiele inspiracji, gości na blogu niemało
    i jeszcze więcej pięknych prac, co dech w piersiach zapierają.

    A że dość marna ze mnie poetka to mam jeszcze takie małe coś:


    ▒▒▒▒___________▒▒▒▒
    ____▒░░░░▒_▒▒▒▒▒_▒░░░░▒
    ___▒░░▒▒░▒▒░░░░▒▒░▒▒░░▒
    ___▒░▒▒▒░░░░░░░░░░▒▒▒░▒
    ___▒░░▒▒░░░░░░░░░░▒▒░░▒
    ___▒░▒░░░▀▀░░░░▀▀░░▒░▒▒
    ____▒░░░░░░░░░░░░░░░▒▒
    _____▒░░░██░░░░░██░░░▒
    ______▒░░░░░░██░░░░░░▒
    ___▒▒▒▒▒░░▀▄▄▄▄▄▀░░▒
    _▒▒▒▒▒▒▒▒░░░▀▀░░░▒░▒▒
    ▒▒░░▒▒▒██▒▒░░░▒▒██░░▒▒
    ▒░░░▒▒▓▓██▒▒▒▒▒██▓██░▒
    ▒▒░░░▒▓▓▓██▒░▒██▓▓▓██▒
    _▒▒░▒▒▒▒▓▓▓███▓▓▓▓▓▓██
    _█▓▒▒░▒▒▒▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓██
    █▓▓▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██
    █▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██
    █▓▓▒░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▌
    _██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██
    ___██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██
    ____██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██
    _____██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▌
    _______██▓▓▓▓▓▓▓▓██▌
    _______▒░███▓▓▓▓██░▒
    ________▒░░██▓▓██░░▒
    ________▒░░░████░░░▒
    ______▒▒▒░░░▒_▒░░░▒▒▒
    ____▒▒░░▒░░▒_▒░░▒░░▒▒
    ____▒▒▒▒░░░▒_▒░░░▒▒▒▒
    _____▒▒▒▒▒▒▒_▒▒▒▒▒▒▒


    Banerek na blogu: https://antiesart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe okazje do świętowania :)) Życzę dalszych sukcesów :D :D :D Dołączam do zabawy, banerek na pasku bocznym, na fb udostępnione jako Katarzyna Kujawska ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow wow wow sliczne cukiereczki :) ponieważ nie mam za bardzos zczęścia w konkursach to wiedząc ze i tym razem nie wygram, trzymam kciuki za wszystkie osoby, ktore się do candy zglosiły.
    jednoczesnie gratuluję Ci bycia członkinią wspanialego DT :) i tych wszystkich okragłych i kanciastych jubileuszy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. gratulacje :) życzę kolejnych sukcesów i ustawiam się grzecznie w kolejeczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tej książce kucharskiej!Jeśli dopisze mi szczęście i zgarnę nagrodę to ta książka będzie prezentem,który wręczę mojej Mamie 26 maja:)Zapraszam na mojego bloga i pozdrawiam.
    http://papierkicharlotte.blogspot.com/2015/04/candy-u-scrapiny.html

    OdpowiedzUsuń
  43. O matko rewelacyjne słodkości :) marzę o takim przepiśniku więc zgłaszam się i ja do zabawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super! Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów! Trzymam za Ciebie mocno kciuki :) Pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję wszystkich ważnych powodów do świętowania :) poetką nie jestem b y pięknie pisać, ale życzę kolejnych sukcesów w każdej sferze życia, słoneczka na codzień, sukcesów i twórczych pomysłów.
    Oczywiście dołączam do zabawy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ustawiam się i ja w jakże długiej kolejce, co najbardziej mnie kręci to chyba torba :)
    ja również kocham.. scrapbooking!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dołączam do gratulacji,gratuluję sukcesów tych małych jak i tych większych,one zawsze dają kopa do dalszej pracy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  48. dołączam się do zabawy :)
    wszystkie warunki spełnione
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Z chęcią stajemy na końcu kolejki :)
    pozdrawiamy
    Nasze Gagatki

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D