poniedziałek, 22 czerwca 2015

Urodzinowa dla siłacza i wyniki Blog Hopa

W miniony weekend świętowaliśmy urodziny naszego bliskiego znajomego. Pokryło się to z Wiankami więc oczywistym jest, że impreza się udała :) 

Standardowo już do prezentu dołączona była kartka. Dodam, że tak spersonalizowanej kartki chyba jeszcze nie robiłam. Nie ma tu nic przypadkowego, motyw, kolor, życzenia- wszystko jest dopasowane. No i muszę przyznać, że ta kartka nie należała do standardowych :) 






Ów Kumpel interesuje się kulturystyką, siłownią i wszelkimi formami ćwiczeń, ale to chyba widać.
Główną atrakcją jest oczywiście sztanga wykonana w 100% przez mojego niesamowicie zdolnego męża! Jak ją zobaczyłam byłam w szoku, mi się podoba strasznie a Wam? 



Sztanga jest też ozdobą tyłu kartki, który też nie jest standardowy. Umieściłam tu ręcznie wyciętą sylwetkę kulturysty i piękne słowa, które podsunęła mi Ania z bloga Angi Style której raz jeszcze bardzo dziękuję! :*  



W środku również znalazła się ręcznie wycięta sylwetka (poza też nie jest przypadkowa :)) i mega spersonalizowane życzenia, których nie zrozumie większość z Was :P 


No i zdjęcie z moim najwspanialszym fanem na tegorocznym zlocie  :D 



A teraz przechodzę do losowania zwycięzcy, do którego pofrunie mój notes z Blog Hopa Papelii 

wygrywa numer 12 czyli.. 

Ola Wo!
Gratuluje i proszę o kontakt mailowy scrapina.handmade@gmail.com :)
Dziękuję wszystkim za tak liczny udział w całej zabawie!

16 komentarzy:

  1. Super jest!! I kartka, i sztanga bardzo, ale to bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest genialna a sztanga rewelacyjna :)) Gratulacje dla Oli :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Stałam się sławna :D Cieszę się, że moje słowa się przydały ;)
    A kartka wyszła super! Ta sztanga wygląda jak prawdziwa. Niezły patent tez wymyśliłaś jej umocowaniem ;)

    I oczywiście żałuję przeogromnie, że przegapiłam blog hopa Papelii :(

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny pomysł na prezent!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna ja takie uwielbiam spersonalizowane , myslę że i Tobie się to spodoba . Sztanga pierwsza klasa a wycięta ręcznie sylwetka to pogratulować

    OdpowiedzUsuń
  7. FANTASTYCZNA!!!!
    Zdolnego masz męża - sztanga BARDZO REALNA!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Wspaniały pomysł na kartkę! Obłędne wykonanie a ta sztanga jest po prostu mistrzostwem! Dopracowana w każdym szczególe:) Nie mogę się napatrzeć;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo! Pomysł doskonały, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ekstra, ;) Mega oryginalna i pomysłowa. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł! Takie osobiste podejście do kartki nadaje jej największą wartość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie spersonalizowałaś tą kartkę :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow !!!!!!!!!! :D powinnam to skomentować jednym i konkretnym ........ MIAUUU ;) ale się tak nie da :) karta jest rewelacyjna i ta poza wycięta :D i że mój brat ma takie zdolności plastyczne...nie wiedziałam...szacuneczek :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest absolutnie fantastyczna !!!!! Wszystko jest rewelacyjne, a sztanga to już mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, rewelacyjny pomysł! Wykonanie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D