czwartek, 10 lipca 2014

Mój nietypowy szafirowy ślub :D part 3

Ale tu monotonnie niebiesko :P Jeszcze troszkę musicie wytrzymać. Dzisiaj przedstawię Wam owoc mojej miłości do papierów UHK Szafir i Lazuryt <3 Gdy je tylko zobaczyłam, żałowałam, że tak szybko kupiłam ten papier wizytówkowy na zaproszenia. No, ale na pocieszenie, żeby zagościł on na naszym weselu zrobiłam księgę gości :) 




Wnętrze okładki ozdobione tekturkami, moim ulubionym stemplem z cytatem z agaerii i naszym zdjęciem w tekturkowej ramce. A na drugiej stronie tekst :)



W środku znajduje się 40 kart z białego papieru wizytówkowego w delikatne prążki. Ornamenty drukowane wynikające ze zdecydowanego braku czasu :P No i może trochę mojego lenistwa :P Zdjęcia robione po ślubie, dlatego widać drobne uszczerbki na zdrowiu. W zamian mogę pokazać ulubione wpisy :)
  



Uciekam do mojej "pracowni" bo nawarstwiło się kilka istotnych zamówień. Nie obeszłoby się też bez tych "na wczoraj" :P Buziaki :* 

1 komentarz:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D