środa, 16 lipca 2014

Jest i ON :D

Tak tak tak udało się! Mam go! :D Moje drugie dziecko - zaraz po Big Shocie :D Ale nam się rodzinka szybko powieksza hihi :P 
W ramach prezentu poślubnego postanowiliśmy kupić aparat z prawdziwego zdarzenia. Zbieraliśmy się z tym już dłuższy czas ale tak jak BS musiał poczekać na swoją kolej :P Strasznie się cieszę z tego zakupu, ponieważ jestem totalnym maniakiem jeśli chodzi o zdjęcia. Gdzie nie  pójdę muszę mieć ze sobą aparat, każde wyjście i wydarzenie musi mieć swoją fotorelacje :P To u mnie w rodzinie choroba genetyczna :P 

Nareszcie zdjęcia prac będą dobrej jakości, ostre i piękne! :D Wiadomo, będę publikować też poprzednie prace, ale z biegiem czasu będzie tylko lepiej! :D 

 Pozdrawiamy Was bardzo gorąco ja i moje dziecko nr 2 :P Dobranoc :* 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D