piątek, 18 lipca 2014

Ślubna w fioletach

Uwielbiam robić kolorowe kartki na ślub :) Tą kartkę zrobiłam na zamówienie dla znajomej. Kolorystyka mogła być dowolna, więc zdecydowałam się na fiolet (osobiście nie lubię tego koloru, ale do wszelakich kartek i albumów nadaje się idealnie). 







Brzegi wygięłam do środka, w ich łączeniu zamieściłam digi stempelek z bloga scrappasji a w zagięciach papieru umieściłam kolorowe kwiaty. Dodałam jeszcze tekturkowe imiona młodych i gdzieniegdzie użyłam perełek w płynie.




 Z efektu jestem do tej pory zadowolona pomimo faktu, że kartka zrobiona rok temu :) Należy do mojej ulubionej 5 :) 

Życzę Wam udanego, pogodnego i słonecznego weekendu :) My odcinamy się od wszystkiego chociaż na te dwa dni i uciekamy daleko... ;) Trzeba się zresetować, dlatego zamierzenie jest jedno, dwa dni nie robienia kompletnie NIC :D   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D