poniedziałek, 28 lipca 2014

Nietypowy tort dla Męża ♥

Dziś nie będzie kartkowo ale tortowo :) A że niestety cukiernik ze mnie kiepski, i pieczenie prawdziwego tortu mogłoby mieć nienajlepsze skutki dla otoczenia, zdecydowałam się na coś innego :)
Postanowiłam połączyć dwie rzeczy: tort oraz pudełko na prezent. Chciałam też, aby było to coś wyjątkowego bo osoba też jest wyjątkowa i to bardzo :P

Tort w założeniu miał wyglądać kompletnie inaczej... Niestety po wizycie w 14 sklepach i sklepikach okazało się, że nie dostanę nigdzie jajek niespodzianki :/ W ostatnim dowiedziałam się, że w lato wstrzymują ich produkcję bo czekolada jest zbyt cienka i się rozpuszcza...

Tak więc musiałam sobie poradzić z tym co akurat było dostępne. Boki pudelka okleiłam pojedynczymi "buenkami" Na wieczku przykleiłam czekoladki a w wolnych miejscach i wewnątrz poprzyklejałam cukieraski. Na górze ustawiłam jajko które było dostępne.





A wewnątrz pudełka znajdowały się prezenty :) Tam również nie brakowało słodkości :) W ruloniki zawinięte były kupony na różne przyjemności a do tego bilety na jego ulubiony film, i zaproszenie do parku linowego :)

Dodatkowo pokażę Wam kilka zdjęć z rewelacyjnego Pikniku Country w Mrągowie :D Zebrało nam się na podróżowanie :P Bawiliśmy się świetnie a przy okazji nacieszyliśmy oczy pięknymi mazurskimi widokami :)










A tak zmieniając temat, właśnie uświadomiłam sobie, że właśnie dzisiaj mija miesiąc odkąd jesteśmy małżeństwem :)

6 komentarzy:

  1. Ale świetny pomysł miałaś z tym słodkim tortem, super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny tort! :) reszta zdjęć super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł!!! Zdjęcia takie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na tort!!
    Świetne zdjęcia :) a ja nigdy nie byłam na Mazurach... Wstyd ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam baardzo za tak miłe słowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tort był pyszny :) ale musieliśmy walczyć z siłami natury, co by się Nam za bardzo nie rozpuścił ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D