środa, 30 lipca 2014

Nietypowe kartki ślubne part 1

Jak ja uwielbiam nietypowe zamówienia! :D Ta kartka jest pod tym względem zdecydowanym numerem jeden w kategorii kartek Ślub. 

Zamówienie było bardzo konkretne: Kartka dla pary, która słucha ciężkiej muzyki. Miało być dużo czarnego trochę fioletu i ogólnie w klimatach mrocznych, ale jednak ślubna i elegancka. Wyszło tak:






W środku obok życzeń kieszonka na pieniążki. 



Uciekam spać bo jestem wykończona... Nie wierzę, że to się dzieję naprawdę ale chyba i mnie te upały zaczynają męczyć... Tym bardziej w dużym mieście... Urlop potrzebny od zaraz! 


12 komentarzy:

  1. nietypowe ale jakie cudowne ! strasznie podoba mi się ta kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo odważne zestawienie kolorów :) Super współgra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że bałam się czy wszystko wyjdzie dobrze :P

      Usuń
  3. Zdecydowanie nietypowa, ale bardzo mi się podoba,przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważnie, pięknie "rozegrałaś" to zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie jakaś scraperka przełamuje stereotypy. Ja też lubię nietypowe zestawy kolorów na typowe okazje. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się, że Wasze reakcje będą zupełnie inne! Ale się cieszę :D

      Usuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D