wtorek, 30 czerwca 2015

Rocznicowy ramko/parawanik ♥

Ponad rok temu odbyły się warsztaty on-line z Enczą na których powstawały wspaniałe ramko-parawaniki. Niestety mnie ta przyjemność ominęła i odwiedzając wasze blogi coraz bardziej się dołowałam jakie cuda tego dnia powstały. Któregoś jesiennego weekendu postanowiłam, że ja też taki chcę :) Nie znalazłam nigdzie kursu więc metodą prób i błędów powstała cześć mojego maleństwa. Potem przez dłuugi czas leżał i czekał na dokończenie. Nasza rocznica zbliżała się coraz większymi krokami, no i musiałam go dokończyć :) Efekt końcowy prezentuje się następująco:


Tak jak Pierwszy LO i Księga Gości ta praca również powstała z papierów UHK Gallery z kolekcji My PreciousI tu po raz kolejny dziękuję Małgosi- Art Soul za pomoc w zamówieniu papierów :*


Najpiękniejsze słowa, które mogą pojawić się na ślubie :) Wiem, że są one na większości ślubów, ale to tylko podkreśla mądrość i wagę tych słów.


Poza papierami dominują tu trzy rzeczy: dodatki z masy plastycznej, kwiaty i nasze zdjęcia :)








Ach pogoda się poprawia! I to w zawrotnym tempie! Ale to dobrze, byleby się utrzymała do weekendu :) A dlaczego? Niespodzianka :P Ale radzę Wam bądźcie czujni w sobotę! :D 

14 komentarzy:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D