niedziela, 28 czerwca 2015

Pierwszy LO na pierwszą rocznice ♥ ♥ ♥

Nie mam pojęcia kiedy minął nasz pierwszy rok jako małżeństwo. ale był to najwspanialszy okres w moim życiu! Oby trwał i trwał i trwał jak najdłużej :)  Mogę bez zastanowienia stwierdzić, że bardzo podoba  mi się bycie żoną :D 

Okazja jest wspaniała, więc postanowiłam zrobić coś wyjątkowego, a mianowicie mój pierwszy LAYOUT! Dokładnie tak! Zrobiłam mojego pierwszego LOsa :D Zbierałam się do tego straaaasznie długo i miałam już wiele pomysłów ale niestety czasu zawsze było za mało. Tak jak ze wszystkimi naszymi ślubnymi pracami w tym przypadku było tak samo...

Ślubny LO layout ręcznie robiony handmade scrapbooking papiery UHK gallery kwiaty Wild orchid craft biel szafir miłosny romantyczny wedding

Chciałam aby wszystkie pamiątki ślubne pasowały do naszej KSIĘGI GOŚCI do której wykorzystałam papiery UHK z kolekcji My Precious.
Niestety okazało się, że w swoich zapasach została mi tylko Portabella
No i zaczęły się schody… I poszukiwanie moich ukochanych papierów Szafir i Akwamaryn…
Trzy dni ich szukałam, przejrzałam wszystkie możliwe sklepy i strony. Byłam tak zdesperowana, że pisałam nawet do dziewczyn z DT UHK czy nie mają ich w swoich zapasach (tak wiem, straszny przypał :P teraz mi głupio ale moja determinacja sięgnęła zenitu) 

Na szczęście z pomocą przyszła cudowna Małgosia- Art. Soul, której baardzo, ale to baardzo dziękuję! :* Gdyby nie Ona nie miałabym teraz moich ślubnych pamiątek, kochana raz jeszcze ogromny buziak!


Elementem głównym są nasze zdjęcia które łączy zdjęcie naszych obrączek, wszystkie podklejone są na kosteczkach dystansujących




Nie mogło zabraknąć lilii, która jest dla nas bardzo symboliczna :)


I ten dzień...


... gdy staliśmy się mężem i żoną :)


Uwieńczeniem kompozycji kwiatowej jest jedna z moich ulubionych Papeliowych tekturek :)


Moja zabawa z pastą strukturalną nabiera tempa :D A moją pierwsza pracą z jej wykorzystaniem była Papeliowa literką którą możecie obejrzeć TUTAJ. Wzór musiałam delikatnie potuszować bo w bieli nie było go prawie wcale widać


Jak miło wrócić wspomnieniami do tego fantastycznego dnia :)   



Miłej Niedzieli Kochani! :* 

9 komentarzy:

  1. Gratuluję! Wszystkiego Dobrego :)
    Scrap wyszedł Ci przepięknie, podoba mi się jego kompozycja. Mam nadzieję, że teraz rozkręcisz się LOsowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny :) w ogóle nie widać, że to pierwszy :) bardzo fajnie wszystko połączyłaś :) i te akcenty z pasty świetnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały scrap!! A ja niedługo będę obchodzić 20 rocznicę ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle miłości - prześlicznie :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny. ;) I wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała pamiątka, LO wygląda cudownie. Fajnie że ktoś Ci pomógł otrzymać cel :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna pamiatka . Super że zdobyłaś te papiery i całość może byc tak spójna ... Do Lo tez jeszcze się nie dobrałam jakoś nie mam ku temu serca ... ale moze przyjdzie objawienie i spróbuje i ja swoich sił . Twoje począczki są fantastyczne no i bardzo osobiste wieć musiało wyjście znakomicie

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D