sobota, 20 czerwca 2015

Weekendowy blog hop- DT Papelia

Witam Was w ten sobotni prawie słoneczny poranek! 

Jeśli trafiliście do mnie z bloga Papelii ,to znaczy, że znajdujecie się we właściwym miejscu! 
Jest To pierwszy przystanek na naszym weekendowym blog hopie, a ja już teraz życzę Wam udanej zabawy! :)


Zasady są proste, należy odwiedzić wszystkie blogi naszego DT. W każdym poście będzie informacja z przekierowaniem do kolejnego bloga, żeby nikt się nie zgubił ;) Pod każdym postem należy zostawić komentarz, który będzie brał w losowaniu dodatkowych nagród. Dodatkowo na każdym blogu będą zamieszczone wytyczne do wykonania wyzwaniowej pracy.

I pamiętajcie, nasz blog hop trwa przez cały weekend czyli od teraz do niedzieli do 23:55 

Każda z nas miała za zadanie udekorować jedną literkę, a odwiedzając ostatni blog dowiecie się jakie hasło one tworzą :) Ja otrzymałam moją ulubioną! Chyba każdy wie dlaczego :P


W dekorowaniu miałyśmy totalną swobodę, dlatego chciałam aby była jak najbardziej "moja"
Nikogo chyba nie dziwi, że jest tu dużo niebieskości, tuszowań i tekturek :D


Moją wytyczną do wykonania pracy wyzwaniowej jest Kwiat 


Literkę ozdobiłam pastą strukturalną. Powiem wam, że miałam ogromnego stresa, ponieważ robiłam to pierwszy raz! Mam nadzieje, że mi się udało?


Dodatkowo do kompletu dla literki stworzyłam mini notesik 






Jeśli spodobał Wam się mój notesik który wykonałam do kompletu- mam dobrą wiadomość! 
Możecie wziąć udział w losowaniu każdego dodatku prezentowanego na naszych blogach podczas bieżącego weekendu!
Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem, aby wziąć udział w losowaniu, które przeprowadzę w najbliższy poniedziałek - 22 czerwca.

Pamiętajcie o odwiedzeniu wszystkich blogów uczestniczących w naszym Blog Hopie oraz o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza na każdym z blogów!

Produkty z naszego sklepu: 
  
 

A teraz serdecznie zapraszam do przeskoczenia dalej - na blog Ani 
Miłego skakania! :) 

22 komentarze:

  1. Stres był niepotrzebny wyszło super...

    OdpowiedzUsuń
  2. Literka wyszła bardzo fajnie:) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasta strukturalna świetnie się sprawdziła :) Wyszło super :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło! Gratuluję:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne notesiki! :) i piękna literka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hop hop :)
    Piękne prace, lubię takie błękitności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Literka wyszło Ci doskonale i piękny zrobiłaś notesik do kompletu :) Jasne że wiadomo dlaczego ta literka jest Twoją ulubioną :) Zobaczymy czy uda mi się coś zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny komplecik, to też moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda ta pasta strukturalna, muszę dodać do listy zakupów -jest coraz dłuższa ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw, notesik uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie masz się co stresować, świetny efekt uzyskałaś stosując pastę strukturalną. Bardzo ładny mini notesik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super komplecik, też uwielbiam niebieskości! Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wyszło pięknie! Uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D