środa, 17 czerwca 2015

VIII Ogólnopolski zlot Scrapbookingowy Fotorelacja

W minioną sobotę jak doskonale wiecie miał miejsce VIII Ogólnopolski zlot Scrapbookingowy!


Odkąd założyłam bloga z niecierpliwością czekałam na ten dzień, aby wreszcie nie być  osobą anonimową. Niestety okazało się, że data zlotu pokrywa się z weselem znajomych, którzy mieszkają 200 km od Warszawy... Na początku byłam zdołowana, ale potem stwierdziłam, że MUSZĘ to jakoś pogodzić! To był bardzo zwariowany dzień, ale udało się! Jeszcze przed zlotem musiałam zrobić sobie makijaż i biegiem lecieć do fryzjera, a potem się modlić aby jedno i drugie wytrzymało cały dzień :P 

Na cały zlot miałam przeznaczone 1,5 godziny, więc starałam się wykorzystać je na maxa! Na samym początku poleciałam do Kasi i pszczółkowego stoiska Bee Scrap 




I nasza wspaniała Królowa :D


Potem w tempie expresowym musiałam odwiedzić stoiska, odebrać zamówienia, zrobić dodatkowe zakupy, przejrzeć nowości i jednocześnie robić zdjęcia, dlatego te ostatnie nie są najlepszej jakości :P 












W studio75 do zamówienia dostałam urodzinową babeczkę! Była pyyyszna! :) Ale zapomniałam sobie zrobić zdjęcia z Magdą :/ 


Niestety na najlepszą część- spotkania i pogaduchy czasu było jak na lekarstwo :( Najwięcej czasu spędziłam z Kasią i najsłodszą z pszczółek :) 



Potem udało mi się znaleźć Mru 



I jeszcze szybka fota z Sajcią z którą nie zdążyłam sobie zrobić fotki podczas Craft Wawy


A na koniec przegląd moich zlotowych fotek :D

2015

2014

2013
Nie pozostaje nic innego jak czekać na kolejny! Już czas zacząć odkładać fundusze :P 

10 komentarzy:

  1. no i jest zazdrość... buu... za rok musimy się spotkać!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super foto relacja :) I łowy jak widzę udane. ,Zazdroszczę przeogromnie ;) Ja mam nadzieję, oczywiście jak nic nie pokrzyżuje moich planów, dotrę do Wrocławia za 2 tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się obłowiłaś :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna fotorelacja!!! Nooo fryzura bomba!! Nie wypatrzyłam Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam i jak na 1,5 h to naprawdę dużo udało ci się zrobić :D To był mój pierwszy zlot ale za rok na pewno się przygotuję. szkoda że nie udało mi się Ciebie spotkać ale może kiedyś będzie okazja :D
    Teraz już wiem czego się spodziewać i za rok pojawię się lepiej przygotowana :D Super relacja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja zakupoholiczka :) W 2016 rezerwuj czas :) - idziemy razem <3! Boska fotorelacja! Mam nadzieję, że weselicho się udało!

    OdpowiedzUsuń
  7. super! uwielbiam takie miejsca! bardzo fajna fotorelacja!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. oooooooo jaka bogata fotorelacja! super ta nasza fota, muszę ją sobie zapisać i oscrapować w przyszłości ! :D i oczywiście cała masa zakupów, bomba! było czadersko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna fotorelacja! Mogłam poczuć ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna fotorelacja! Mogłam poczuć ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D