czwartek, 18 czerwca 2015

Owocowy przepiśnik dla Bee Scrap

Nareszcie znalazłam chwilę aby pociąć niesamowicie energetyczna kolekcję Tuti Fruti! Od samego początku, gdy ujrzałam je po raz pierwszy wiedziałam, co z nich powstanie... Przepiśnik!  
Tylko nie taki tradycyjny jak TEN a typowo letni. W środku będzie można umieścić przepisy na owocowe koktajle, lekkie sałatki i chłodzące desery :) 

Na okładce dominuje czerwień i żółć, z dodatkiem tekturek, sznurka i delikatnych tuszowań 




Wewnętrzną część okładki okleiłam owocami i napisen z tego paseczka


W środku posiada trzy przekładki, każda oklejona innymi owocami. Ich dodatkową zaletą jest to, że są wyjmowane, i można przekładać je dowolne miejsce





Do stworzenia tego przepiśnika użyłam:

   



Pamiętajcie o letniej wyprzedaży w  Bee Scrap, można kupić sporo fajnych papierów w doskonałych cenach - także kolekcję Tutti Frutti, z której wykonałm mój owocowy przepiśnik. :)



Pozdrawiam



scraPina :)

10 komentarzy:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D