poniedziałek, 15 czerwca 2015

Ślubny komplet dla Papelii

Ach co to był za weekend! :D Sobota była podwójnie wspaniała! Rano złot a potem wesele! 
Bawiłam się wspaniale, ale z takim towarzystwem było to pewne! :) 

Na prędce przybywam do Was z moją pierwszą inspiracją dla Papelii! Jest to komplet składający się z kartki i pudełka na wino. Z racji tego, że miejsca do dekorowania miałam naprawdę sporo mogłam poszaleć i wykorzystać wiele cudnych tekturek! :)




Te zawieszki są chyba moim numerem jeden! Był to niesamowicie miły prezent od właścicielek sklepu, za który bardzo dziękuję :) Na bank zamówię ich więcej!



Tekturki przedstawiające Młodą Parę potuszowałam i potraktowałam crackle accents. Powtarzają się one zarówno na pudelku jak i na kartce, co spaja je w całość.


Powtarzającymi się elementami są również badziki z lemoncraft, które bardzo długo czekały na idealny moment :)





Poniższa tekturka również powtarza się w obu pracach :)


Rozkładana forma kartki jest przeze mnie bardzo lubiana, w szczególności jeśli jest wręczana przez większe grono przyjaciół :) Podobne karteczki możecie zobaczyć TUTAJ i TUTAJ


Kocia Para Młoda znalazła się tu nie przypadkowo, ale nie będę tłumaczyć tej długiej i głupkowatej historii :P Może na zdjęciu nie widać ale kotki mają nawet wąsy! Misternie przyklejałam... włoski od szczoteczki do zębów :P



A już pojutrze oczekujcie na blogu fotorelacji ze VIII Ogólnopolskiego zlotu Scrapbookingowego :D :D :D

12 komentarzy:

  1. rewelacja, świetnie ozdobiłaś to pudełko ;D ta Twoja zawieszka od razu wpadła mi w oko :D
    a karteczka urocza! no i te kociaki <3 podziwiam za te wąsy ;D
    i super było się spotkać w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i elegancki komplet :) Kotki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny komplet :) zawieszka jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet idealny! Każdy detal dopracowany. Wąsiki widać :) Koty są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, romantyczny i bardzo elegancki komplet!
    Kotki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny komplet i tak pięknie dopracowany!

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonały prezent :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny komplet! ;) Pięknie się prezentuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komplecik ;) I przecudne tekturki.

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D