niedziela, 14 czerwca 2015

Nasze małe święto

Czerwiec jest dla mnie i mojego męża miesiącem szczególnym :) Dokładnie dziś mija 7 lat odkąd jesteśmy razem! :) A dokładnie za dwa tygodnie będziemy obchodzić pierwszą rocznicę ślubu :) 
Nie dajemy sobie z tego powodu żadnych większych prezentów. Wyjątkiem była okrągła 5 rocznica, ale to było bardziej spowodowane moim początkowym szałem kartkowym :) 




Serduszkowy papier to galeria papieru a do tego kremowy wytłaczany papier wizytówkowy. Do tego ramka ze scrapińca i brokatowe literki



W środku nasze zdjęcie w pięknej ramce z I Kropki i moje nieudolne wtedy próby jej dekorowania :P Z drugiej strony tekst życzeń, podziękowań, sama dokładnie nie wiem czego :P i do tego tekturka z crafty molly wytuszowana na czerwono



Jedyną formą naszego świętowania jest powrót w miejsce pierwszej randki... do kina :P A że do tego dokładnie kina chodzimy tylko w rocznice ma to swój urok :) A raczej miało, bo dzisiaj pierwszy raz naginamy naszą tradycję. W tym momencie jesteśmy 200km od Warszawy na weselu przyjaciół, a ja znowu skorzystałam z automatycznej publikacji :) 

Przesyłam Wam gorące pozdrowienia! Miłej niedzieli :)

8 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia z okazji rocznicy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rocznica taka na piątkę,
    wszystkiego najpiękniejszego niech sie zdarzy w Waszym życiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. ;) I oby tak dalej Wam się wiodło. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest, ! szczególnie urocze zdjęcie i rameczka w środku! super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, w sobotę rozmiawiałyśmy o naszych pierwszych "wyczynach", ale widzę, że u Ciebie nie jest źle. ;) Buźka dla Was kochani. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kartka a Wam życzę samej słodyczy w codzienności :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wyraz miłości. I wcale nie widać, że to początek kartkowej drogi ;)
    A ja za siedem dni też mam rocznicę siedmiu lat - tyle że ślubu :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D