poniedziałek, 8 czerwca 2015

Chrzest święty z Bee Scrap

Ach co to był za weekend! Pogoda chyba w całym kraju było wprost tropikalna :) U nas na mazurach przez trzy dni na niebie nie było ani jednej chmurki! Odetchnąć mogliśmy dopiero w niedzielne popołudnie :) 

A tymczasem moja kolejna inspiracja dla Bee Scrap, karteczka na Chrzest Święty chłopca. 
Powróciłam do mojej największej pszczółkowej miłości, tak tak mam namyśli kolekcję Craftowe Marzenie. Nic nie poradzę, że te papiery same przemieniają się w karteczki :P 




Ale jak się uważnie przyjrzycie zobaczycie, że gdzieś ukryty jest też niewielki kawałek Krainy Czarów :)


W środku poza życzeniami znalazł się uroczy aniołek




I powiedzcie jak tu nie kochać tego miejsca? Cisza, spokój, śpiew ptaków, rechot żab i te widoki! :) 
Nawet brak zasięgu, prądu i bieżącej wody nie jest wtedy problemem :) 




I prezent od wspaniałego męża - bukiet moich ukochanych niezapominajek! ♥ ♥ ♥


W piątek wybraliśmy się na spływ kajakowy. Była to dla mnie dodatkowa radość, bo nigdy wcześniej nie płynęłam kajakiem! :) I od teraz wiem, że nie ostatni, strasznie mi się podobało, a widoki były cudne! Momentami miałam wrażenie, że nie jesteśmy w Polsce :) Niestety zdjęcia będę miała dopiero po weekendzie 

W sobotę natomiast wybraliśmy się do parku dzikich zwierząt w Kadzidłowie. Miejsce idealne dla rodzin z dziećmi, chociaż my mieliśmy momentami więcej frajdy niż niejeden dzieciak :P Można poznać wiele ciekawych gatunków, które zamieszkują polskie lasy. Część z nich jest oswojona i bardzo towarzyska ;) 




Do tego miejsce z misją, trafia tu wiele osieroconych zwierząt, które nie przeżyłyby same w lesie. Ten malutki Łoś ma zaledwie dwa tygodnie, historii jego znalezienia się w parku wolę nie znać. Całe szczęście jest tam wiele osób, które ratują takim maluszkom życie


No i pożegnalne ognisko, nie ma to jak pieczenie kiełbasek w towarzystwie sarenek :) 


Teraz trzeba powrócić do rzeczywistości i brać się do roboty! A jest jest całkiem sporo 
Miłego dnia :) 

6 komentarzy:

  1. Krateczka bardzo fajna ale to miejsce gdzie cisza i spokój - cudowne - tylko pozazdrościć :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, lekka i bardzo urocza, no idealna!
    Aż zazdroszczę takiego miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza! Cudowne cieniowania. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie Ci ta kartka wyszła :)
    a weekend mieliście faktycznie wspaniały! zazdroszczę tego wypadu do parku dzikich zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna :) Anioł z brązami jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta karteczka! I genialny efekt z brązem wewnątrz i aniołem :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D