sobota, 14 marca 2015

Złap licznik u scraPiny!

Kochani!

Licznik odwiedzin na moim blogu w zawrotnym tempie zbliża się do niesamowitej liczby 10 000!!! :D 
Z tej okazji chciałabym ogłosić konkurs, zabawę w łapanie licznika :)


Zasady znane chyba każdemu:  
Wystarczy wyrazić chęć zabawy w komentarzu i dodać banerek na swojego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mój blog do obserwowanych oraz/lub polubisz moją stronę na facebooku :) ale nie jest to konieczne. 

Wygrywa osoba, która wyśle na maila (scrapina.handmade@gmail.com) screena z licznikiem wskazującym magiczną liczbę 10 000.
Jeśli taka osoba się nie zgłosi dopuszczam poślizg do 5 wejść, wtedy wygra osoba która będzie najbliżej :)

A nagrodą będzie… 
Niespodzianka :D

Tak więc zapraszam Wszystkich bardzo serdecznie i życzę powodzenia :) 

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ja lubię niespodzianki :D no to czekam i z niecierpliwością wpatruje się w licznik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja będę "kukać" na licznik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z taką zabawą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak wspaniałej liczby odwiedzających wejść !!!!!
    Zapisany, bo może akurat kliknę w odpowiednim momencie ;)
    Banerek na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  6. Łapanie licznika to super zabawa, ciekawe komu się uda? bo to już tuż tuż. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to się szybko podziało, przegapiłam :P

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D