poniedziałek, 1 września 2014

WRÓCIŁAM! :D


      Cała, zdrowa, wypoczęta, opalona i baaaardzo zadowolona :) Wracam do Was ze zdjęciami! 
      Było naprawdę bosko! Wiele osób polecało mi Chorwację i już wiem dlaczego :) 
      Przepiękny kraj, wspaniali ludzie i cudowna pogoda czego chcieć więcej?? 

Przygotujcie się bo będzie duuużo zdjęć :P To i tak tylko malutki odłamek tego co mamy na karcie :P Niestety nic nie poradzę na to, że jestem totalnym maniakiem zdjęć, tym bardziej gdy mam już moje maleństwo :D







Wracając mieliśmy nocleg u znajomych w Wiedniu i spędziliśmy tam prawie dwa dni.
Powiem tylko tyle było warto! :)




No i wisienka na torcie naszego wyjazdu - Park Rozrywki Prater! :D
* Kółkami zaznaczeni jesteśmy my :D




A teraz trzeba zejść na ziemię i wziąć się do roboty! Koniec słodkiego lenistwa!
Ale to dobrze bo straaaasznie się stęskniłam za scrapowaniem, blogowaniem, no i oczywiście za Wami! :D
Siadam do kartek bo jest co robić! :D W sobotę mamy wesele więc trzeba się na nie przygotować :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D