piątek, 8 stycznia 2016

Kartka z wymienianym zdjęciem

Zima, zimą, ale mi tu pół dnia śnieg pada! :P I to tak jak w filmach, duże płatki, ktore powolutku sobie spadają :)Klimacik jest! Ale ja tak czy siak poproszę już wiosnę, a najlepiej cieplutkie lato! :) 

Z wiosną może kojarzyć się też moja dzisiejsza karteczka. A to za sprawą moich ukochanych magnolii z Wild Orchid Craft :)

Delikatna dziewczęca biało różowa kartka na chrzest dziewczynki ze zdjęciem ręcznie robiona scrapina handmade papiery galeria papieru kwiaty niepowtarzalna pamiątka  chrztu świętego

Karteczka wykonana z okazji chrztu świętego pewnej pięknej królewny :) Zamówienie było zwyczajne, z wyjątkiem drobnego szczegółu...



Po obu stronach uroczego zdjęcia znajdują się identyczne i symetryczne kompozycje kwiatowe...

Delikatna dziewczęca biało różowa kartka na chrzest dziewczynki ze zdjęciem ręcznie robiona scrapina handmade papiery galeria papieru kwiaty niepowtarzalna pamiątka  chrztu świętego

... które przytrzymują zdjęcie, które miało być wyjmowane. Gdy już zdjęcia z tej wyjątkowej uroczystości będą gotowe do drukowania, zostanie zrobiona mała zamiana :)

Delikatna dziewczęca biało różowa kartka na chrzest dziewczynki ze zdjęciem ręcznie robiona scrapina handmade papiery galeria papieru kwiaty niepowtarzalna pamiątka  chrztu świętego


Przypominam o licytacji mojego przepiśnika dla WOŚP!!!
Wiele osób zarzeka się, że w tym roku da na orkiestrę dwa razy więcej, a więc pokażmy zaangarzowanie! :)

TUTAJ link do mojej aukcji.



a TUTAJ link do wszystkich scrapowych licytacji.

Zmykam, trzymajcie się! :)

4 komentarze:

  1. śliczna rameczka i bardzo pomysłowe rozwiązanie ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to rozwiązanie. Rameczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło ! I barzo podoba mi się ,że zdjęcie można wymienić.Piękne kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D