czwartek, 11 grudnia 2014

Wymianek ciąg dalszy

Nadszedł czas na wyniki mojego drugiego podejścia w świątecznej wymiance w Artimeno
Oto cudowna kartka i przydasie jakie dostałam od Anetki (która nie posiada bloga): 



Karteczka jest wspaniała! Bardzo klimatyczna, warstwowa i pomysłowa! :)


To zdjęcie oddaje to w jaki sposób grafika jest uwypuklona (jest w ogóle takie słowo? :P )
Tyle mizernej i mega precyzyjnej pracy, pełen szacunek!


I pięknie wytuszowana i ozdobiona gałązka


I tag! :D Trochę ukryty i niepozorny ale jest!


Przede mną małe zmiany przed świętami, ich efekty pokaże Wam w poniedziałek :)

A w niedziele szkoła! Nigdy chyba się tak nie cieszyłam z 10 godzin zajęć. A to dlatego, że są to ostatnie zajęcia!!! :D Jeszcze tylko sesja, obrona i żegnaj nauko!!! :D Witajcie wolne weekendy!!! :D

6 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka :)
    Powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja dodam, że wspaniała karteczka. TRZYMAM kciuki za sesję:D

    OdpowiedzUsuń
  3. dla takich właśnie chwil chce się brać udział w wymiankach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. poszalałaś z tymi wymiankami :D ale warto było, kolejna naprawdę udana, kartka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się jeszcze nie skusiłam na zabawy wymiankowe, ale chyba skutecznie mnie zachęciłaś:) Życzę powodzenia na sesji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne cuda przywędrowały do Ciebie :)
    Powodzenia na sesji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D