sobota, 6 grudnia 2014

Prezenty!!! :D

To są najlepsze mikołajki od wielu lat! :D A to za sprawą paczki od Ani która miła moim mikołajem w  wymiance u Edyty


Dostałam ją we wtorek, ale warunkiem wymianki było to, aby zaczekać do 6 grudnia i dopiero tego dnia otworzyć paczkę. Nawet nie wiecie le mnie to kosztowało! Ale wreszcie się doczekałam i oto jest!

Po otworzeniu pudełka jedyną  rzeczą jaką było widać był cudowny list :) Mikołaju uśmiech na mojej twarzy był ogromny! :D






I mój numer 1! Bransoletka jest idealna! I szafirowa! :D Od dzisiaj jej nie zdejmuję! :D


Z tego miejsca chciałam baaaaaardzo ale baaaaaardzo podziękować Ani!!! Aniu, mam nadzieję, że to przeczytasz i dowiesz się jak jestem Ci wdzięczna za te cuda :)

Nam mama zawsze podkładała pod poduszkę jakąś słodkość z „wkładką” :)  I nawet po latach gdy dorośliśmy zawsze mieliśmy jakiś drobiazg pod poduszką :)
A jak u Was wyglądają mikołajki?

:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że mogłam sprawić ci chociaż troszkę przyjemności :), a co do bransoletki to muszę powiedzieć, że moja Mama ją zrobiła :) i na pewno się ucieszy, że ci przypadła do gustu :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale duża ta paczka :D a w niej same wspaniałości;D
    a u mnie zostawiało się prezent koło łóżka :) i dzisiaj chłopak też mi taką niespodziankę zrobił :D miło było wrócić do dzieciństwa na chwilkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Mikołajkowa paczuszka przywędrowała do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ulala :) ale fajna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D