czwartek, 4 grudnia 2014

Święta w kolorze czerwieni

Brrr ale zimnica! Niby -2 stopnie ale czuję jakby było -100! Należę do stworzeń mocno ciepłolubnych i okres zimowy nie należy do moich ulubionych. Może gdyby jeszcze śnieg spadł byłoby bardziej klimatycznie no ale jak na razie się nie zapowiada. Ale przynajmniej słońce świeciło, zawsze jakiś plus :)

Dziś przedstawiam paczuszkę jaką wysłałam do Eluni w związku ze świąteczną wymianką w Artimeno 


Karteczka powstała z cudownych papierów UHK HO HO HOLMES, no i oczywistą rzeczą jest, że musiały pojawić się w niej tagi! :D Wybrałam dwa, które najbardziej mi się spodobały, Mikołaj i choinka.



Na dodatek dodałam gwiazdki z masy plastycznej i tekturowe śnieżynki z Crafty Molly (które się mieniły, czego niestety nie widać na zdjęciach)



A jako symbol Świąt Bożego Narodzenia- obdarowywania innych, każdy z wymiankowiczów, miał do karteczki dodać jakiś drobiazg, ja postawiłam na... Przydasie!


 Poza samymi scrapkami większymi i mniejszymi do paczuszki dołączyłam kwiatki, pręciki


Tekturkowe dodatki


I różności z masy plastycznej


Tak poszalałam z tymi przydasiami, że aż koperta nie zmieściła mi sie w gabarycie A :P Ale co tam, w końcu święta! :)

To jeszcze nie koniec efektów wymianek w Artimeno! Tak mi się spodobała ta zabawa, że zapisałam się po raz drugi! :) Efekty już niebawem :) Całusy! :*

7 komentarzy:

  1. Ale fajna karteczka, bardzo ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, bardzo klimatyczna ta karteczka.śliczna:)))Pozdrawiam ciepło:D

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no...
    Piękna paczuszka :)
    Wspaniała karteczka powstała, papiery wybrałaś chyba najlepsze do świątecznej pracy.
    A przydasiowe dodatki ładniutkie dorzuciłaś do paczuszki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, ciepła i mega świąteczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie komentarze nakręcają do działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest rewelacyjna :) Prześlicznie wszystko złożyłaś :) Pozdrawiam :) http://aparte19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D