poniedziałek, 8 grudnia 2014

Obdarowywanie jest wspaniałe

Atmosfera świąteczna widoczna gołym okiem w każdym możliwym miejscu. O sklepach i centrach handlowych opowiadać chyba nie muszę :P W zeszłym tyg musiałam wejść na chwile do jednej z galerii i uwierzcie mi, że wracając praktycznie biegłam do wyjścia oślepiona tymi wszystkimi światełkami i ogłuszona piosenkami...

Apropo piosenek od piątku w pracy punktualnie co godzinę nasze uszy więdną pod wpływem znienawidzonej przez wszystkich piosenki "Last Christmas". Powiecie wystarczy zmienić stacje... No niestety nie jest to takie proste pracując przy lotnisku :P

Mój prezent jaki dostałam w rozdawajce u Edyty pokazywałam w mikołajkową sobotę a teraz czas na zawartość mojej paczki. Byłam Mikołajem, a nawet elfem dla cudownej osoby jaką jest Małgosia 

UWAGA DUŻO ZDJĘĆ! :D



Nie obeszło by się bez świątecznej kartki! 


Tą tekturkową choinkę kupiłam masę czasu temu, i nie mogłam się doczekać kiedy z niej skorzystam :)

I mój pierwszy shaker box :D Na żywo efekt jest sto razy lepszy!



Małgosia w liście napisała, że bardzo by chciała aby elf pomocnik wykonał kartkę na 18 urodziny      jej córki, która interesuje się fotografią, no to ciach! :) 






Kolejnym punktem z listy była zakładka. Postawiłam na klasyczne kolory idealne dla eleganckiej kobiety :)


I moje misterne dekorowanie stempla perełkami w płynie, tak zwany trening trzęsącej ręki :P



Nie byłabym sobą gdybym do wszystkiego nie dodała jeszcze przydasi :)


Na liście znalazł się też woreczek wolnego czasu i cierpliwości. Oto moja interpretacja tego punktu :) Oczywiście napisy znalazły się w ozdobnym złotym woreczku :)


Strasznie mi się podobała ta wymianka i w przyszłym roku tez na pewno wezmę w niej udział! I szczerze Wam powiem, że nie wiem co było lepsze. Przygotowanie tego prezentu czy odpakowywanie swojej paczki :) I Za to uwielbiam święta! Bo mogę się cieszyć jednym i drugim! :D

A Wy wolicie obdarowywać innych czy być obdarowywanymi? Tylko szczerze! :P 

13 komentarzy:

  1. No, no...wspaniała paczuszka :)
    Piękne rzeczy dostałaś.
    A jeśli chodzi o podarki to fajnie jest dostać coś od kogoś.
    Ale jeszcze większa frajda to jak się daje komuś i wiesz, że się spodobało.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ważne, że miałaś frajdę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mega paczka ;) Shaker box super ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. same cudeńka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prezenty :) Kartka świetna :) Coraz bardziej przekonuję się do wymianek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki tworzysz - cudeńka !!! Dziękuję za przemiłe komentarze :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale boskie rzeczy :D shaker box jest genialny :D a kropki wyszły Ci mega profesjonalnie, w ogóle nie widać, że Ci się łapki trzęsą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne prace, myślę że sprawiły wiele radości. Bardzo podobała mi się zakładka - o całej reszcie nie wspominając :))

    OdpowiedzUsuń
  9. super wymiana. Śliczne karteczki a shaker box rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No niezła wymiana:) Wszystko przyciągą wzrok, ładne i pieknie wykonane. Moje serce skradła zakładka do książki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega paka! Wszystko piękne i eleganckie :) Ja również lubię obdarowywać prezentami, ale oczywiście dostawać je jest mi równie przyjemnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie czytałam Waszych komentarzy, a tu tyle wspaniałych słów!
    Strasznie się cieszę, że zarówno shaker box jak i zakładka Wam się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D