czwartek, 30 października 2014

W podziękowaniu za...

Dziś kartka z podziękowaniami. Pewnie ciekawi jesteście dla kogo i za co?
Otóż kartka powstała dla fotografów, którzy robili zdjęcia na naszym ślubie i weselu. Jest to przesympatyczne małżeństwo dla których fotografia to "pasja, uzależnienie i miłość". Tworzą duet MM Foto pasja, dzięki którym mamy wspaniałą pamiątkę z tego wyjątkowego dnia :)


Współpraca z nimi była naprawdę udana, a efekt lepszy niż przypuszczaliśmy :) dlatego postanowiłam podziękować "po mojemu" :) Czyli tak:


Podczas pleneru i rozmów dowiedziałam się, że oboje tak jak my uwielbiają wiejskie, sielskie klimaty. Dlatego też karteczka utrzymana w kolorach natury.


Najważniejszym elementem kartki są słoneczniki czyli ich ukochane kwiaty. Dodam, że zrobiłam je całkowicie sama! Pierwszy raz robiłam własnoręcznie kwiaty i powiem że strasznie mi się to spodobało :D Pomagałam sobie tym kursem.



Obok kwiatów jest ramka z wykrojników w której umieściłam śliczny cytat o fotografii


No i nie obeszło by się bez rewelacyjnego aparatu z ECO DECO :)



W środku też się sporo dzieje. A i tak nie zmieściło się wszystko co chciałam



Uzależniona od boskich tagów UHK musiałam i tutaj dodać jeden, tym bardziej tak idealnie pasujący :)

Obok drugi piękny cytat i nasze zdjęcie z pleneru, malutkie, bo niestety miejsca nie starczyło :P



Ale to jeszcze nie koniec! Dostałam nominację do:




Viol dziękuję bardzo! :* Jestem w szoku, że zostałam nominowana ale strasznie mnie to cieszy! :D
A że zawsze podobały mi się takie zabawy, muszę skorzystać z pierwszej nominacji :)


Oto zasady (skopiowane):
Osoba nominowana odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą. A potem nominuje kolejnych jedenaście osób, zadając im pytania. I oczywiście informując ich, że są nominowani. Nie można nominować bloga, od którego dostało się zaproszenie do zabawy.

Pytania od Viol:

1.       Biały czy Czarny? 
Szafirowy :D Ale jeśli mam wybrać z tych dwóch to wybieram czarny

2.       SMS czy telefon?
Zdecydowanie SMS

3.       Gdybyś wiedziała, że następny dzień jest Twoim ostatnim, co byś z nim zrobiła?
O kurde ale pytanie, aż tak mi się nie spieszy :P No ale gdyby… To najpierw zabrałabym męża na wycieczkę zakończoną wspólnym skokiem ze spadochronem a wieczorem zrobiłabym przyjęcie dla rodziny i najbliższych przyjaciół :)

4.       Jak wg. Ciebie wygląda Niebo? (taki jakiś ostateczny nastrój się wkradł;p)
Według mnie jest to piękne i spokojne miejsce, w którym będę mogła spotkać się po latach z bliskimi.

5.       Najlepszy wypad z Przyjaciółmi to wypad....? :) (pytanie lekko zmodyfikowane)
Na mazury! :D Cisza, spokój, jezioro, pontony i my :) Ja chcę już lato!!!

6.       Ulubiony pisarz/pisarka?
Cathy Glass- kobieta, która tworzy rodzinę zastępczą dla potrzebujących i niejednokrotnie bardzo pokrzywdzonych dzieci. W serii książek opisuje swoje przeżycia

7.       Kawa czy Herbata? Jaka? 
Herbata! Każda, ale najlepsza zielona liściasta mmmm

8.      Co sprawia, że na Twojej twarzy pojawia się uśmiech?
Czytanie Waszych wspaniałych komentarzy!!! :*

9.       Od jakich zakupów jesteś uzależniona? 
To chyba oczywiste, że scrapowych! Zawsze jest za mało i zawsze cos jeszcze by się przydało :)
Doszło do tego, że wole kupić kolejne przydasie niż nową bluzkę...

10.   Ulubiony gatunek filmów?
Dramaty psychologiczne

11. Jako dziecko - kim chciałaś być jak dorośniesz?
Ooo a kim ja nie chciałam zostać :P Było wszystko od policjantki do modelki :P Ale numerem jeden zawsze był taniec :) 


A teraz moje pytania :D 

1.Książka czy film?
2.Chipsy czy batoniki?
3.Wakacje pod namiotem czy w hotelu?
4.Mam słabość do…
5.Najbardziej relaksuje mnie…
6.Na bezludną wyspę zabrałabym/ zabrałbym..
7.Ulubiona pora roku? I dlaczego?
8.Największe spełnione i niespełnione marzenie?
9.Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz? I dlaczego
10.Ulubiona forma spędzania wolnego czasu? Poza scrapowaniem!
11.O jakie 3 życzenia poprosiłabyś/poprosiłbyś złotą rybkę? 

I nominacje : 

1. Asikazj
2. Mru 
5. Sandra
6. Ewinka 
10. Kasiaq
11. Goga 

Życzę wszystkim miłej zabawy i oczywiście miłego dnia :) 

24 komentarze:

  1. słoneczniki rewelacyjne :) śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia śliczne, a kartka przepiękna, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa karteczka i wyjątkowi Wy:))
    Dzięki za nominację:)) Postaram się odpowiedzieć wkrótce ma pytania:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podziękowanie! jestem PEWNA, że fotografowie bardzo to docenią... (Ja bym się BARDZO ucieszyła...) Miło też dowiedzieć się troszkę o Tobie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka jest cudowna ! Rzeczywiscie zdjecia sa piekne wiec i kartka dla autorow musiala byc piekna . Uwielbiam takie podziekowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest piękna !!!
    Wspaniałe połączenie papierów.
    A zdjęcia naprawdę ładne Wam zrobili :)
    No i świetnie poradziłaś sobie ze słonecznikami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia macie ze ślubu :) Fotografowie bardzo uzdolnieni i widać, że robienie zdjęć sprawia im radość.
    Powaliły mnie te Twoje słoneczniki! Są rewelacyjne! Przepięknie wyglądają :)
    I dziękuję bardzo za nominację, już dawno nie dotarła do mnie żadna zabawa, więc z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie zrobiłaś te sloneczniki , cieniowanie tuszem dodało im uroku :-))) Wspaniałe Wasze zdjęcia i piękne podziękowanie za nie. Dziękuję bardzo za nominację :-))) Pozwolisz jednak ,że jako skryty Skorpion nie będę odsłaniać swoich słabych stron i zachowam je tylko dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca :) Słoneczniki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie tu u Ciebie :) A kartka wspaniała - super te słoneczniczki ;-) I bardzo dziękuję za nominację. Mam nadzieję ze znajdę chwilkę żeby odpowiedzieć na Twoje pytania :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka jest piękna, a słoneczniki jeszcze piękniejsze:) Podejrzewam, że nie czytałaś mojego posta z nominacją dla Ciebie:)
    http://tajanna-art.blogspot.com/2014/10/dzisiaj-wyjatkowo-niekartkowo-w-zeszym.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. Karteczka cudna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne podziękowania i jestem pewna że fotografom bardzo się podobały. :)
    Świetnie jest oczytać o Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe zdjęcia ze ślubu macie :) nie dziwię się, że chciałam podziękować :) Twoja kartka równie świetna :) bardzo podobają mi się Twoje słoneczniki, pierwszorzędnie Ci wyszły :)
    bardzo dziękuję za nominację :) ale mam nadzieję, że nie będziesz zła, jak nie pociągnę zabawy dalej, niezbyt lubię się uzewnętrzniać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne podziękowania, ale jest i za co bo zdjęcia macie naprawdę ŚWIETNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, przepiękne fotki i kartka! :) Naprawdę jest boska! :)
    Dziękuję za nominację! :)
    Info dziś na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze podziękowanie. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne fotografie!! Podziękowanie równie wspaniałe, to jest bardzo dobry pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia faktycznie ekstra. To gdzie siedzicie na koparce - po prostu niesamowite ( i te z obrączkami też). Pomysł z tymi podziękowaniami wyszedł rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo miły gest :) śliczna kartka, a zdjęcia cudne, naprawde wspaniała pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ale to BARDZO dziękuję za tyle wspaniałych komentarzy!
    Strasznie się cieszę, że zarówno Wam jak i fotografom karteczka się bardzo spodobała :)
    A co do zdjęcia z koparką, zrobione było dla jaj ale okazało się jednym z ulubionych :P
    DZIĘKUJĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne podziękowanie ale jest za co :-) .Zdjęcia macie przepiękne! Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia !!!

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D