środa, 4 lipca 2018

4 URODZINY BLOGA!!!


Ciężko mi w to uwierzyć, ale właśnie dziś mijają 4 lata odkąd opublikowałam pierwszy post. 


4 lata temu zrobiłam sobie prezent urodzinowy i zaczęłam publikować swoje papierowe tworki :) 
To był fantastyczny pomysł! Od tamtej pory wiele się zmieniło! 
Mnóstwo wyświetleń, odwiedzin oraz wspaniałych i budujących komentarzy
za co bardzo Wam dziękuję! 
Dzięki blogowi poznałam wiele cudownych osób, które mocno ściskam i przesyłam całusy! :* 
To blog sprawił, że przestałam być osobą anonimową i dzięki temu wszelkie zloty przestały być tylko okazją do odbioru zamówionych przydasi, a stały się momentami spotkań, pogaduszek, 
wygłupów oraz kursów i warsztatów! 
Przez te cztery lata zostałam zauważona i doceniania przez fantastyczne osoby i miałam zaszczyt tworzyć 6 Design Teamów!

Z jednej strony nie mogę uwierzyć, że to już cztery lata a z drugiej mam wrażenie, że moja przygoda ze scrapbookingiem i blogiem trwa od zawsze! 
Z tym pierwszym nie było problemu, scrapbooking jest moją miłością od pierwszej chwili i nie wyobrażam sobie, że kiedyś przestanę ciąć i kleić. 
Z blogiem bywało różnie... brak czasu, możliwości, ale wiem, że każde słowo i zdjęcie zamieszczone tutaj są warte poświęcenia! 

Raz jeszcze dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądali, zaglądają i będą zaglądać, bo gdyby nie Wam, ten poświęcony czas nie miałby sensu! 

4 komentarze:

  1. gratulacje , ,życzę nieustajacej weny

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych lat twórczości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci kochana i życzę dalszej scrapowo bogatej ścieżki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat z papierem i blogiem :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D