poniedziałek, 1 października 2018

Egzotyczny plan lekcji

Witajcie! Oto mój kolejny powrót w tym roku, nie będę już obiecywać i się zapierać, że teraz będzie na bieżąco... To jest bardzo ciężki i intensywny rok. Gdyby ktoś w styczniu powiedziałby mi, że przez te miesiące wydarzy się tyle sprzecznych wydarzeń, zarówno tragicznych jak i fantastycznych powiedziałabym mu żeby się puknął w głowę (to w ocenzurowanej wersji) Ale najważniejsze to się nie poddawać i dążyć do celu! Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła wszystko wyjaśnić ;)

A teraz coś co wykonałam jako prezent dla mojej ukochanej Siostrzenicy na urodziny, które odbyły się na początku września. Plan lekcji, ale nie taki zwykły, bo w mocno wakacyjnym stylu. Wykorzystałam do niego papiery piątek trzynastego "Let's flamingle" no i moje ukochane wykrojniki tagi od crealies. Czyli inspiracja dla Scrap Schop! :D






 Wykorzystałam: 

Całuje Was gorąco w ten słoneczny dzień! 

1 komentarz:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D