sobota, 31 marca 2018

Wiosenny komplet na Chrzest

Święta już jutro... u mnie dalej spokój i brak zamieszania, zakupów, gotowania, sprzątania, szykowania, ozdabiania... Nawet z koszyczkiem nie pójdę bo... jestem w pracy! Hura! Nie myślcie, że w pracy się obijam i piszę posty na bloga -zaplanowałam go wczoraj wieczorem :P 

Ale ja nie o tym, miałam Wam pokazać kartkę w pudełku jaką zrobiłam jako inspirację na bloga Kreatywna Pracownia. Święta Wielkiej Nocy to początek sezonu jeśli chodzi o chrzty i w takiej tematyce dzisiaj zostaniemy: 


Użyłam papierów Galerii Papieru, ale głównym punktem są wspaniałe tekturki: napisy i mega uroczy aniołek! Kartka jest delikatna i skromna, ale taki był zamiar :)




Wykorzystałam: 

   

  

Pozdrawiam i życzę Wszystkim zdrowych, spokojnych świąt spędzonym w wiosennej i rodzinnej atmosferze... no i oczywiście mokrego dyngusa! :D

1 komentarz:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D