środa, 28 marca 2018

Romantyczne clean&simple

Dzień dobry! Witam Was przedświątecznie! Jak tam generalne porządki, zakupy i mycie okien? 
W zeszłym roku szykowaliśmy święta a w tym roku kolej siostry! :D 

Zamiast sprzątać , naszykowałam kartkę jako kolejną inspiracje na blog Scrap Shop
Kartka po raz kolejny powstała z papierów Romantic Garden- miałam wykorzystać inne, ale te jakoś same się pocięły i skleiły- naprawdę! :D Pierwotnym założeniem było stworzenie kartki w wersji clean & simple, nie wiem tylko czy nie przesadziłam z dodatkami. 
Z drugiej strony są jakieś granice w tym temacie? :D 





Wykorzystałam: 
  romantic-garden-part1-0910b.jpg
 
  


Buziaki! :* 

1 komentarz:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D