poniedziałek, 19 marca 2018

Urodzinowy składaczek dla Łasucha

Witajcie w kolejny poniedziałek! Nie wiem o co chodzi z tą pogodą... Jeśli w planach miała mnie wkurzyć to jej się udało! Szczególnie w piątek gdy widziałam tą śnieżycę za oknami! Teraz sytuacji ratuje przynajmniej piękne słonko :) 

Moja dzisiejsza inspiracja dla Scrap Shop będzie w bardzo ciepłych i energetycznych kolorach! 
Przygotowałam kartkę składaczek dla pewnego łasucha, motywem miał być Kubuś Puchatek. 
W stworzeniu grafiki Kubusia Puchatka z głową kolegi pomagał mi oczywiście Mąż, nawet pszczółki sam wycinał! 




Czarna baza fajnie komponuje się z energetycznymi papierami UHK Gallery a całą formę składaczka widziałam na blogu u Ewy - Kartkulec, jest strasznie efektowna a zarazem łatwa w wykonaniu :)





Wykorzystałam:

    
Miłego dnia! 

1 komentarz:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D