poniedziałek, 5 lutego 2018

Tort na 35 urodziny

U mnie znowu urodzinowo, tym razem jednak nie kartkowo tylko boxowo :P Kolorystyka co prawda chłodna i zimowa, ale obiecuje Wam, że przy następnym poście powieje latem! :D 


Na wieczku celowo jest pusto ponieważ była tam mocowana żywa orchidea! Niestety nie mam zdjęcia z nią

W środku coś co wiele osób uwielbia.. tort! I mnóstwo kwiatów! Czyli idealne urodzinowe połączenie.


Te białe deseczki na zewnątrz to kolorowa łąka galerii papieru, w środku połączyłam królewski romans też z galerii i biały mushroomkowy papier od uhk gallery




Miłego dnia! 

2 komentarze:

  1. Śliczny, a tort do schrupania. Szkoda, że nie masz zdjęcia z orchideą, jestem ciekawa, jak to wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślinka cieknie na sam jego widok. Ja tez chętnie zobaczyłabym orchideę na wieczku. :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D