poniedziałek, 19 lutego 2018

Box dla Scrap Schop

Dzień Dobry, witam Was poniedziałkowo i przybywam z pierwszą inspiracją dla Scrap Shop
Na tę okazję przygotowałam kobiecy, kwiatowy exploding box z najnowszej kolekcji papierów Romantic Garden



W środku znajduje się trzy warstwowy tort, który wykonałam przy użyciu mojej nowej miłości-wykrojnika crealies. Zbierałam się do jego kupna 1,5 roku ale zawsze było coś bardziej potrzebnego... Czasami sama siebie nie rozumiem :P Wykrojnik jest genialny! I już wiem, że będziecie go oglądać notorycznie na moich pracach :D 


Całość udekorowana jest kwiatami i motywami roślinnymi wyciętymi ręcznie z bloczków z kolekcji papierów. 






Wykorzystałam:

    
 

Życzę Wam udanego tygodnia! :) 

2 komentarze:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D