wtorek, 13 lutego 2018

Dzieje się! :D

Luty jest zdecydowanie najbardziej przełomowym miesiącem w całej mojej scrapowej "karierze"
Nadal jestem w szoku, ale chciałabym przekazać Wam informację iż będę tworzyć dla 


Jeszcze kilka miesięcy temu miałam kryzys twórczy, żadne moje prace mi się nie podobały, miałam nawet myśli czy by nie skończyć ze scrapbookingiem i nie sprzedać przydasi... Nie przypominam sobie, ale chyba musiałam upaść na głowę!!! :P 

Na przełomie roku reaktywowałam bloga, i to już był duży kopniak, potem nieśmiało wysłałam trzy maile myśląc "po co to robisz, to bez sensu i tak nikt Ci nie odpowie, gdzie ty do tego, a i jeszcze trzeba AKTYWNIE prowadzić bloga... pff"

Nie wiecie nawet co czułam i jak długo zbierałam szczękę z podłogi gdy dostałam DWIE pozytywne odpowiedzi!!! W sumie to jeszcze do końca tego nie ogarniam, ale od prawie dwóch tygodni myślę, planuje, tnę, kleje, tuszuje... A gdy tego nie robię myślę, żeby tylko do tego wrócić! :D Totalny szał! 

Bardzo dziękuję Alicji, że mnie doceniła i mam nadzieję, że nie zawiodę, i będzie to wspaniała przygoda z niesamowitą ekipą! (mam tremę nie ukrywam)

Zaglądajcie więc na bloga SCRAP SHOP gdzie na bieżąco będziecie mogli oglądać prace całego DT!

1 komentarz:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D