niedziela, 2 października 2016

Urodzinowy mini album pełen energii

Uwaga wracam!!! Serio! Po prawie 3 miesiącach! To nie oznacza oczywiście, że w tym czasie nie scrapowałam, ale niestety na bloga czasu zabrakło. Wieczory coraz dłuższe, w domu jestem (powiedzmy) częściej i siadam do uzupełniania ogromnych zaległości!!! 

Wracam z czymś wyjątkowym, mój pierwszy rozkładany mini album, jaki stworzyłam dla kumpeli z okazji jej urodzin, która teraz jest na drugim końcu świata. 




Do jego stworzenia wykorzystałam papiery Bee Scrap- Tutti Frutti, które są tak samo energetyczne i radosne jak nasza jubilatka, do tego piękna sentencja oraz hasztagowe napisy z wycinanki i mnóstwo naszych wspólnych zdjęć :)


Jest mnóstwo rozkładanych warstw a co za tym idzie duuuuużo zdjęć!














Siadam do tworzenia kolejnego posta! No i muszę powpadać na Wasze blogi!!! Nareszcie! :D <3

2 komentarze:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D