wtorek, 22 grudnia 2015

Kieszonki na sztućce i obrączki na serwetki

Do wigilii zostały już tylko dwa dni! U mnie choinka ubrana, prezenty spakowane, wszystko przystrojone a efekty mojej pracy będziecie mogli zobaczyć już jutro :) 

Wszystko zrobione, a więc najwyższy czas na przygotowanie wigilijnego stołu! Ja dzięki specjalnemu zadaniu dla Papelii :) zabrałam się za stworzenie kieszonek na sztućce i obrączek na serwetki. 


Komplet powstał z połączenia tekturek i maski Papelii z zimowymi papierami Bee Scrap






A dla wytrwałych szybki i prosty kursik na ich wykonanie 

Potrzebne nam będą: 
  • zimowe tekturki 
  • maska 
  • pasta strukturalna 
  • papier 
  • dziurkacz narożny


Na początku wycinamy dwa paski:
pierwszy o wymiarach 10x30 cm a drugi 5x20 cm


Następnie w pasku 10x30 wycinamy w rogach pożądany kształt używając dziurkacza narożnego


Kolejnym krokiem  jest nałożenie pasty strukturalnej za pomocą maski. Ja użyłam mojej ulubionej, dzięki której ozdobiłam brzegi



Gdy pasta schnie wycinamy na białym papierze wizytówkowym motyw serwetki i naklejamy tekturkową śnieżynkę 





Zrobienie obrączki to już totalny pikuś :) brzegi paska sklejamy a na to naklejamy serwetkę ze śnieżynką


I w ten szybki sposób uzyskujemy nietypową i mam nadzieję efektowną oprawę wigilijnego stołu. 
Mam nadzieję, że kursik się spodobał :) 

A do stworzenia tego kompletu wykorzystałam: 




Pozdrawiam Was serdecznie :)


5 komentarzy:

  1. Nie dość, że ślicznie, to jeszcze praktycznie :)
    Właśnie mi przypomniałaś, że też powinnam zrobić obrączki na serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo praktyczna dekoracja :) a te urocze lampiony to też Twoja robota ? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jak pięknie ! Uwielbiam Twoje pomysły :) Wesołych Świąt , Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Luksorska dekoracja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D