poniedziałek, 5 stycznia 2015

Siostrzana miłość

Witajcie w nowym roku! Jak humorki i nastawienie? Ja się strasznie rozleniwiłam w ostatnim czasie.. No i nie scrapowałam od 2 tygodni! Dlatego dzisiaj krótko, zaraz siadam i nadrabiam zaległości :D A jeszcze jutro dzień wolny, hura!

Jako pierwszą w tym roku pokażę moją najświeższą kartkę- dodatek do świątecznego prezentu od pewnej siostry dla bliźniaczki.


Karteczka miała być bardzo dziewczęca, pastelowa i ze zdjęciami dziewczyn z czasów dzieciństwa i obecnego. Postanowiłam więc zrobić składaną kartkę taką jak TU. Dodałam Pannę Oliwię, kwiaty z WOC no i oczywiście zdjęcia :)







Tak jak mówiłam spadam bo stęskniłam się za moimi przydasiami!
Pozdrawiam! :)

18 komentarzy:

  1. Piękna karteczka !!!
    Wybrałaś wspaniałe papiery :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna :) siostry będą mieć cudowną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdrościć takiej siostry ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i delikatna kartka, cytat bardzo prawdziwy, a zdjęcia rozczulające! Też mam fajną siostrę - u mnie różnica wieku 3 lata na plus dla siostry. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest, taka lekka i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna. Dokładnie, taka wiosenna. :)
    Mnie święta też rozleniwiły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna. Dokładnie, taka wiosenna. :)
    Mnie święta też rozleniwiły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka :) Wszystko pięknie dopasowałaś i stworzyłaś całość :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja Cię :D chyba moja ulubiona z Twoich :D strasznie mi się podoba :D jest taka delikatna i pastelowa i kolorowa i śliczna :) no cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna!!!!!!! Piękne kolory kwiatów!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny upominek, widać że od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna delikatna kartka:) Fajny pomysł ze zdjęciami w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna, pastelowa karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała , pastelowa i delikatna

    OdpowiedzUsuń
  15. Rany aż tyle Was tu?! Jesteście niesamowici! A te komentarze... Ahh Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D