środa, 25 maja 2016

Kartka ślubna w pudełku

Jest postęp! Częstotliwość postów: jeden na 5 dni! I jeszcze znalazłam chwilę aby wpaść do kilku osób! 

Sezon komunijny trwa, i będzie tu jeszcze sporo prezentów komunijnych, ale najpierw coś nowego. Po raz pierwszy zebrałam się i zrobiłam kartkę w pudełku! Tak wiem, nic niesamowitego, ale ja odkryłam to dopiero teraz, i się zakochałam! 
Pierwszy komplet powstał z okazji ślubu znajomych, który odbył się w minioną sobotę, szkoda, że nie mogliśmy się bawić na tym weselu! 



Powróciłam do trochę zapomnianej przeze mnie masy plastycznej Marthy Steward. Jest jej tutaj sporo :)






 Oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów Wild Orchid Craft, nie mam już w swoich zbiorach innych kwiatów, no i zdecydowanie muszę uzupełnić zapasy! :)


Pudełko bardziej delikatnie



Kurde czas goni a ja się rozpisuje :P Życzę Wam wszystkim udanego, słonecznego i ciepłego długiego weekendu... i zazdroszczę bardzo :P Mój długi weekend będzie wyjątkowo skrócony

Buziaki! :* 

9 komentarzy:

  1. Śliczna romantyczna kartka, bardzo delikatna i kwiaty... <3 Uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wszystko ułożyłaś i kartka wygląda niesamowicie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplecik!!! Cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, ale cudownie delikatna! ;) A pudełka wychodzą Ci zjawiskowo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny komplecik. Też lubię masę. fajna masz foremke na te okragla rameczke.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie brzoskwiniowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny jest ten komplet!

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D