poniedziałek, 23 listopada 2015

Art in Town- Fotorelacja

Jak wiecie w minioną sobotę odbyły się pierwsze Warszawskie spotkania craftowe ART IN TOWN 
Nie muszę chyba nikomu mówić, że było wspaniale, cudownie i fantastycznie! Są to momenty gdy ładują się nasze kreatywno-towarzyskie akumulatorki :D 

Aby nikt się nie zgubił (a nie było to trudne:P ) organizatorki postanowiły oznaczyć drogę do wejścia takimi wspaniałymi balonikami :)


Teraz powinnam wsławić zdjęcia stoisk i efektów warsztatów na świąteczną kartkę przestrzenną u Marty , ale będzie tylko pustka... Niestety wczoraj przy porządkach na aparacie komputer zrobił mi psikusa i zdecydowana część zdjęć została usunięta... Całe niedzielne popołudnie, wieczór i część godzin nocnych trwała walka o ich odzyskanie, ale do tego doszły problemy z kartą SD... Ale ja się nie poddam! Będę jeszcze walczyć!

A wracając do zlotu

Wspaniałe organizatorki zadbały o wszystko i co godzinę dzielnie podkręcały atmosferę losowaniem nagród... Tego dnia akurat szczęście mi wyjątkowo dopisało, najpierw został wyczytany mój numer z opaski, a godzinę później gdy opiekowałam się numerkiem Agi, która była na warsztatach znów musiałam odpowiedzieć na skomplikowane pytania aby zdobyć upragnioną nagrodę :)


Oto wspaniałe osóbki z którymi mogłam się zobaczyć tej deszczowej soboty :)

Kasia i kawałek cudnej Helenki 

Mru

Sajcia

Asia, Wiola, Ania i Agusia - dziewczynki dziękuję za pyszne ciacho i herbatkę :) 

Papeliowa drużyna z najmłodszą członkinią :) 

Ostatnim przystankiem mojego uczestnictwa w tym zlocie były warsztaty make & take studia75 na świąteczną kopertówkę. U mnie praca wyglądała tak:


Dokładne zdjęcia kartki pojawią się lada moment,  jak tylko rozprawię się z kartą pamięci...
A po warsztatach obowiązkowa fotka z prowadzącymi :) Justyna i Novinka :)


Uwielbiam takie warsztaty za kreatywne spędzenie czasu z wspaniałymi osobami! Przy okazji udało mi się złapać z Beatką z bloga koraliki Beaty :) Uwielbiam tą burzę mózgów podczas rozmyśleń "skąd my się dokładnie znamy" :P Potem jeszcze szybkie zakupy...


 i jeszcze szybsze zdjęcie z Ilonką :)


I ostatnie zdjęcie tego dnia


Bardzo dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za te wspaniałe godziny, rozmowy, zakupy, żarty, warsztaty, żarty, kawy, ciastka. Było rewelacyjnie!

Oby do następnego! Już nie mogę się doczekać!

PS: Czemu te wspaniałe chwile muszą tak szybko mijać? :)

8 komentarzy:

  1. kochana, jestem Ci strasznie wdzięczna za zaopiekowanie się moim numerkiem- jesteś moją szczęśliwą opiekunką jak widać! Cudownie było Cię znowu spotkać i świetne jest to uczucie, gdy kogoś długo nie widzisz, ale czujesz, jakbyś rozstała się z nim wczoraj! Tak właśnie jest z Tobą! Wielkie dzięki za wspólną zabawę! Kopertóweczka wyszła Ci świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się spotkałyśmy ;* zdjęcie sobie kradnę :D
    i trzymam kciuki za odzyskanie zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że się wspaniale bawiłaś :) Podziwiam, że ze wszystkimi się tak dobrze znasz, ja nie mam tyle odwagi do ludzi :) Może dlatego że w przeciwieństwie do Was wszystkich jestem szarą myszką, która tak mało wie o tym co robi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Było niesamowicie twórczo, a czas nam tak szybko upłynął, że ani się spostrzegłam a już trzeba było wracać do domu.
    Dziękuję Ci za te wspólne chwile i raz jeszcze gratuluje podwójnego szczęścia w losowaniu. :D
    Do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. to widzimy się na craftwawie! :D mega fotorelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Było super, atmosfera, dreszczyk emocji związany z losowaniem :)

    i świetny kursik, na którym się w realu wreszcie poznałyśmy :) dzięki za wspaniały czas. nawet nie wiedziałam, że mnie pstryknęłaś

    do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D