środa, 26 sierpnia 2015

Urodzinowa dla fana Dragonball'a

W ostatnim dość długim czasie królują u mnie... męskie kartki. Zawsze powtarzałam, że nie czuję się w nich najlepiej, ale co i raz powstają kolejne i kolejne. Aż zaczyna mi brakować delikatnych, romantycznych i kwiatowych prac :P Najczęściej wykorzystywaną kolekcją jest kolekcja Bee Scrap Tutti Frutti. Z tych papierów robiłam już kartkę na 18 oraz kartkę z cytrynami teraz czas na karteczkę dla kolegi, który jest fanem dość popularnego anime  


Wszystkie dodatkowe elementy wycinał mój niezastąpiony pomocnik :)






To samo tyczy się znalezienia czcionki i stworzenia spersonalizowanego napisu


I wycięcia smoczych kul za pomocą dziurkacza...



Życzenia to też jego sprawka! W sumie to ja jedynie skleiłam i wytuszowałam bazę a resztą zajął się On :P Aaa no i wycięłam i nakleiłam miejsce na nasze grupowe podpisy :P


Do jej stworzenia wykorzystałam: 

    

Pozdrawiam :) 



11 komentarzy:

  1. Świetna! Kiedyś oglądałam "Dragonballa" i to namiętnie, chyba muszę do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  2. geeeenialna!!!! uwielbiam Twoje spersonalizowane kartki! a napis jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Dragon Balla! Świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! :)) Mój pomocnik jakoś mało się garnie do pomocy, chyba że mu każę. :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna karteczka dla fana Dragon Balla.

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra karteczka, a pomocnik spisał się na medal ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kartka :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna i pięknie dopracowana!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna, ps nie boisz się JEGO konkurencji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy mozna u Pani zamowic taka kartke? I w jaki sposob?

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D