czwartek, 20 listopada 2014

Naj(L)epsze życzenia dla…

Pewnie dla wielu z Was tytuł posta już sporo podpowiedział, a dla tych, którzy się nie interesują wyjaśniam :) Karteczka urodzinowa dla ogromnego fana… Legii Warszawa


Jeśli chodzi o kartki męskie tą akurat zrobiłam bez żadnego problemu. Od razu wiedziałam jak będzie ona wyglądać. Jedynym problemem (i to bardzo dużym) okazało się znalezienie odpowiednich papierów… Szukałam, szukałam i nic mi nie pasowało… Kolory nie były odpowiednie. Na zamówienie rzez internet też nie było mowy bo czas gonił. W końcu w papierniku pod blokiem zobaczyłam teczki w idealnych kolorach i postanowiłam je kupić. Cięło się je dość ciężko ale było warto bo kolory idealnie pasują :)


Tak więc kolekcji w tym przypadku nie opiszę :P

W środku znalazły się życzenia przerobione przez głównego specjalistę od PS a z drugiej strony wycinana ręcznie eLka




Z tematyki urodzinowej mogę jeszcze dodać drobne info, moja babcia ma dzisiaj urodziny. I to nie byle jakie bo 88! Karteczka zrobiona, dostarczona, kiedyś jak będzie okazja to ja pokażę.

Niestety humor mi się nie poprawia... Nic mi się nie chce, wszystko jest do d..y, a w sobotę znowu 11 godzin zajęć... Pogoda niczemu nie sprzyja, jest zimno, mokro ciemno i ponuro, chyba łapie mnie jakieś jesienne przesilenie, chandra, depresja a najprawdopodobniej wszystko naraz  :/

8 komentarzy:

  1. Głowa do góry, zawsze mozesz napisac na maila, jesli chciałabys sie wygadac.Karteczka,,którą dzis nam pokazalas, super, piekne kolory, całośc genialna.A dla Babci wszystkiego, wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
  2. No, to się nazywa trafny i spersonalizowany prezent :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka :) Spersonalizowane prace są takie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no braku oryginalności i kreatywności, to Ci na pewno nie można zarzucić :D niby zwykłe teczki, a przerobiłaś je na takie cudo :D
    a jak nic na humor nie pomaga to zrób duże zakupy scrapowe ;D mnie to zawsze pociesza :D lub pisz do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne te Twoje karteczki "sportowe", ta i z wcześniejszego posta:) Pomysłowe bardzo i ciekawe!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kartka. Najlepsze życzenia dla Babci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna, ja tez robiłam kartkę dla legionisty, bo my tu w Zagłębiu mamy sztamę z Legią :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D