poniedziałek, 18 czerwca 2018

Romantyczny poranek

Jeszcze chwila, jeszcze moment i będę publikować posty na bieżąco! 
Tematyka ślubna będzie kontynuowana chyba do września! Ale postaram się dodawać inne pracy w ramach odskoczni ;) 
Dziś kartka sztalugowa w stylu vintage, stworzona z papierów UHK Gallery Wedding Morning. Wykorzystałam papiery, wycięłam tagi oraz napisy, całość lekko potuszowałam i gotowe! :) 

Zapraszam do oglądania wszystkich prac na blogu Scrap Shop! 






wykorzystałam: 
Znalezione obrazy dla zapytania uhk gallery wedding morning  3mm.jpg

Całusy! ;* 


1 komentarz:

  1. Prześliczna jest i do tego niezwykle lekka i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D