środa, 17 stycznia 2018

Wyjątkowy album dla małej Lidii

Witajcie w nowym roku! ja oczywiście z drobnym opóźnieniem ale jestem! :P Rozpoczynam rok na bieżąco moim ostatnim tworem, którym był album z okazji 1 urodzin chrzestnej córki mojego męża :)  


Cały album powstał z papierów galerii papieru, głównie z kolekcji- miłość dodaje skrzydeł i wiek niewinności, ale i wieeeelu innych :)








Album składa się z 18 oddzielnych kart, każda karta przeznaczona jest na zdjęcie z kolejnych urodzin. Dzięki temu będzie on rósł razem z małą Lidią a potem stanie się wyjątkową pamiątką :)



4 komentarze:

  1. Ale świetny pomysł z tymi 18 kartami na zdjęcia z każdych urodzin ! Chyba też to wykorzystam na prezent urodzinowy dla mojej Chrześnicy ;)
    Śliczny, delikatny album.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D