piątek, 15 maja 2015

Spełniamy Kartkowe marzenie Kubusia

Pewnie wiele osób słyszało o tej akcji i mam nadzieję, że jeszcze więcej wzięło w niej udział. Szczególnie, że nasza "społeczność" jest bardzo w temacie :)
Chodzi o akcję "Urodzinowa kartka dla chorego Kubusia!" o której więcej możecie poczytać TUTAJ



Kuba pochodzi z Miłosławia i walczy z nieoperacyjnym guzem mózgu.
Niestety agresywne leczenie nie przynosi oczekiwanych rezultatów i obecnie chłopiec jest pod opieką Hospicjum Domowego
Więcej informacji o Kubusiu na jego profilu  TUTAJ
17 maja obchodzi swoje 7 urodziny, a jego wielkim marzeniem było dostać jak najwięcej kartek urodzinowych.

Ja również dołączyłam do tej akcji, chciałam być tym drobnym ogniwem w łańcuchu radości jaką mam nadzieje przynoszą kartki i prezenty


Chciałam aby karteczka była jak najbardziej spersonalizowana dlatego napisałam do Mamy chłopca która prowadzi jego stronę na fb. Dowiedziałam się, że Kuba  uwielbia samochody ale jeszcze bardziej traktory :)





Ciekawa jestem strasznie jaka będzie ostateczna liczba wszystkich kartek!
Życzę wszystkim udanego weekendu! :)

7 komentarzy:

  1. Jeju jest śliczna Kubuś na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością będzie zachwycony :-))) Piękne kolory :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak, to niewiele potrzeba by na twarzy dziecka pojawił się uśmiech :).

    Kartkę zrobiłaś super i na pewno Kuba będzie zachwycony :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca :) Traktor jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna jest :) super wyglądają te wszystkie koła :D i fajnie, że dodałaś traktor ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D