poniedziałek, 9 listopada 2015

Scrapuję z sercem dla WOŚP

Witajcie,
dzisiaj chciałabym Wam pokazać pracę jaką stworzyłam na akcję "Scrapuję z sercem dla WOŚP"
TUTAJ link do posta z moją osobą :)  


Informację o akcji znalazłam rok temu na jednym z blogów i z zapisem spóźniłam się 3 dni. Z racji tego, że od zawsze mocno wspierałam Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, niejednokrotnie byłam wolontariuszką i zbierałam pieniążki, obiecałam sobie, że w tym roku zapiszę się z wyprzedzeniem, no i się udało :) 

W udziale przypadło mi stworzenie przepiśnika. Strasznie spodobały mi się tekturki stworzone specjalnie do tej akcji, przystąpiłam do działania. 

Chciałam aby mój przepiśnik był sielski i w wiejskim stylu, dlatego postanowiłam połączyć deseczkowy papier, koronkę i "naturalne kolory" 








A tak powstawał ten wyjątkowy notes:
Serce z napisem potuszowałąm i nałożyłam medium do spękań co nadało ciekawy pasujący do całości efekt. 




Miejscami dodałam też perełki w płynie dla podkreślenia falowanego kształtu koronki wyciętej wykrojnikiem. 





Już niedługo ten przepiśnik będzie do wylicytowania na specjalnej aukcji na allegro! Cały dochód oczywiście wesprze wspaniałą akcje Jurka Owsiaka! :) Będę Was na bieżąco informować o postępach całej akcji i raz jeszcze zapraszam do odwiedzenia bloga całej akcji :)

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjny jest podobnie jak cała idea :) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Też zawsze wspierałam całą akcję i na światełku do nieba jestem co roku :) Jako harcerka wielokrotnie również byłam wolontariuszką. Szkoda że nie wiedziałam o tej akcji, może i mnie udałoby się przyłączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny przepiśnik zrobiłaś na szczytny cel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że tak pięknie to jeszcze z sercem! Uwielbiam takie charetatywne działania Kochana jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie :) bardzo mi się podoba jak wyszedł :D żałuję, że nie zapisałam się w tym roku, ale w przyszłym już koniecznie :) szczególnie, że praktycznie codziennie w szpitalu widuję jakieś urządzenia sponsorowane przez wośp, więc wiem, że warto ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D