piątek, 15 sierpnia 2014

Album dla Siostrzyczki

W ten wyjątkowy dzień chcę pokazać album dla wyjątkowej osoby czyli mojej siostry :)


Jest on połączeniem prezentu urodzinowego oraz pamiątką z okazji 10 rocznicy jej ślubu która była w zeszłym tygodniu. To właśnie z tej okazji balowaliśmy w ostatnią sobotę :)


Album oczywiście cały w fioletach, czyli jej ulubionym kolorze :) 
Kwadratową bazę ze scrapińca okleiłam papierami z galerii papieru. Połączyłam fioletowe fiołki i wiek niewinności.


W rogu albumu znajdują się fioletowo-biało-brzoskwiniowe kwiatki i dodatki 


A w drugim tekturki z imionami :)


Zdjęcia wewnętrznych kart posklejałam, żeby nie zamęczyć Was zbyt dużą ilością zdjęć.






Na dodatek pokażę prezent z zeszłego roku, czyli kartkę w kształcie torebeczki -oczywiście też w odcieniach fioletu :P Wszystkie elementy odrysowywałam i wycinałam sama! :P






Siostrzyczko raz jeszcze życzę Ci spełnienia marzeń! I kolejnych dekad z Meżulkiem :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D