sobota, 20 marca 2021

Album Ciążowy

Dziś mijają dwa miesiące odkąd Lila skończyła rok, a ja dopiero pokazuję prezent jaki dla niej wykonałam...Miał to być prezent z okazji narodzin... no ale jak to często powtarzam w takich przypadkach, szewc bez butów chodzi

Tak więc z ponad rocznym opóźnieniem pokazuję Wam album ciążowy. Miał być w stylu belly band ale stwierdziłam, że wolę go uprościć i skończyć :P

Wykonałam go na bazie od kreatywnej pracowni, papiery to różne kolekcje Craft o C'lock a napisy zamawiałam indywidualnie z Tekturkowo









                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D