poniedziałek, 12 marca 2018

Ale w koło jest różowo

Uwielbiam ten dzień w roku, kiedy robi się po raz pierwszy ciepło i wszyscy wychodzą na spacery rowery a wiosnę czuć prawie namacalnie :) Przyroda budzi się do życia, słońce świeci- no coś wspaniałego! 

Tym wiosennym i optymistycznym akcentem przejdę do pokazania mojej inspiracji dla SCRAP SHOP. Stworzyłam kobiecą kartkę urodzinową w której dominuje mój ukochany wykrojnik Crealies- wiem każda moja ostatnia praca się na nim opiera, ale nigdy nie byłam tak zadowolona z wykrojnika! 


Na środku widnieje digi stempelek, który pobrałam stąd a otaczają go papiery Lemoncraft i kwiaty
Wild orchid craft. 




Wykorzystałam:

  
   
 

Życzę wiosennego tygodnia! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D