czwartek, 14 kwietnia 2016

Zaproszenia urodzinowe z Tortem

Planując z wyprzedzeniem ten post miałam pisać jak bardzo lubię kwiecień, miesiąc w którym wszystko budzi się do życia, kwitnie, jest pięknie i kolorowo, a do tego temperatury skaczą do góry a słoneczko jest stałym towarzyszem dnia... Szkoda, że to się jakoś nie sprawdza. Ciągle chce mi się spać, nic mi się nie chce, bleee... 
W zeszłym roku TUTAJ pokazywałam Wam zdjęcia z działki, ranyyy jak jak już chce ten okres! :)

Ponarzekałam sobie trochę mogę przejść do posta :P Dziś przybywam z zaproszeniami na pierwsze urodzinki pewnego uroczego chłopca :) 


Dla tego samego malucha wykonywałam zaproszenia na chrzest, które możecie zobaczyć TUTAJ. W obu przypadkach wykorzystałam tekturki Papelii, wtedy były to napisy zaproszenie, tym razem, piękne torty ze świeczką.


Idealnie łączyły się z papierami galerii papieru "piękny umysł" dzięki czemu idealnie nawiązywały do okazji, były chłopięce ale nie za dziecięce :)



W środku znalazło się przeurocze zdjęcie przyszłego jubilata, wierszyk, tekst z informacjami oraz kolorowe baloniki.




No i wszystkie razem w komplecie


Życzę Wam duuużo słonka!
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D